خانهاخبار
سامسونگ از گلکسی F05 رونمایی کرد

سامسونگ از گلکسی F05 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ ساعاتی پیش از گوشی مقرون به صرفه گلکسی F05 رونمایی کرد.

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

شرکت سامسونگ اخیرا از گوشی مقرون به صرفه جدید خود به نام گلکسی F05 رونمایی کرد. این گوشی شباهت‌های زیادی با گلکسی A05 و گلکسی A05 دارد و یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، الگوی چرمی روی پنل پشتی آن محسوب می‌شود. گلکسی F05 تنها در رنگ آبی معرفی شده است.

sam 1.jpg

در قاب پشتی گوشی، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 قرار دارد که قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 1080p و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه است. در کنار آن، یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی بوده و سیستم دوربین گلکسی F05 دقیقا مشابه گلکسی A05 و M05 است.

در جلوی گوشی، یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی قرار دارد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و سامسونگ قول داده است که دو به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای آن منتشر کند.

sam 2.jpg

گلکسی F05 از چیپست قدیمی مدیاتک هیلیو G85 بهره می‌برد. این چیپست توسط ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. پشتیبانی از قابلیت رم مجازی در این محصول وجود داشته و از جمله سایر امکانات آن، می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه کارت‌های حافظه microSD اشاره کرد.

این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه، سامسونگ شارژر را از جعبه این گوشی حذف کرده‌ است و باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. گلکسی F05 تنها امکان اتصال به شبکه 4G را داشته و از وای فای ۵ و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین رادیو اف ام با قابلیت ضبط را نیز به همراه دارد.

sam 3.jpg

سامسونگ گلکسی F05 از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) و با قیمت حدودی ۱۲۰ دلار به فروش خواهد رسید.