خانهاخبار
آپدیت جدید One UI 6.1.1 کیفیت دوربین سری گلکسی اس ۲۳ را کاهش می‌دهد!

آپدیت جدید One UI 6.1.1 کیفیت دوربین سری گلکسی اس ۲۳ را کاهش می‌دهد!

به گزارش بسیاری از کاربران، به‌روزرسانی جدید One UI موجب کاهش کیفیت دوربین سری گلکسی اس ۲۳ شده است.

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

سامسونگ از تاریخ ۱۶ سپتامبر، آپدیت One UI 6.1.1 را برای سری گلکسی اس ۲۳، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و بسیاری از دستگاه‌های دیگر منتشر کرده است؛ اما این به‌روزرسانی جدید مشکلاتی را نیز به همراه دارد. کاربران در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) گزارش داده‌اند که این به‌روزرسانی باعث کاهش عملکرد دوربین سری گلکسی اس ۲۳ می‌شود.

sam 1.jpeg

به‌طور خاص، کاربران گلکسی اس ۲۳ اولترا گزارش داده‌اند که برنامه دوربین هنگام زوم بین ۱۶ برابر و ۱۹.۹ برابر تصاویر تار ثبت می‌کند. این مشکل در به‌روزرسانی با شماره بیلد CXH7 ظاهر شده است و کاربران از سامسونگ می‌خواهند که با انتشار یک به‌روزرسانی جدید، این مشکل را هر چه سریع‌تر برطرف کند.

sam 2.jpg

به گزارش Tarun Vats که یکی از مراجع شناخته شده درباره اخبار مربوط به رابط کاربری One UI است، این مشکل با مراجعه کاربران به بخش تنظیمات دوربین و انتخاب گزینه‌های Minimum یا Medium در بخش Quality Optimization برطرف می‌شود. البته، همچنان از سامسونگ انتظار می‌رود تا با انتشار یک آپدیت جدید، این مشکل پرچمداران سال گذشته خود را به طور کامل رفع کند.

sam 3.jpeg

آپدیت One UI 6.1.1 با پچ امنیتی ماه آگوست عرضه شده و در صورت انتشار یک نسخه جدید توسط سامسونگ، احتمالا پچ امنیتی جدید ماه سپتامبر نیز به این گوشی‌ها راه خواهد یافت.