خانهاخبار
ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس فاش شد

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس فاش شد

به تازگی شاهد افشای ظرفیت باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس بودیم.

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

با استناد به شایعات، سامسونگ گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ اولترا طی سال آینده بدون هیچ ارتقایی در بخش باتری عرضه خواهند شد و اکنون به ادعای شایعه‌ای جدید، این موضوع برای گلکسی اس ۲۵ پلاس نیز صدق می‌کند.

plus 3.jpeg

به گزارش سایت هلندی Galaxy Club، گلکسی اس ۲۵ پلاس دارای یک باتری با ظرفیت اسمی ۴٬۷۵۵ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت معمولی ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که دقیقا مشابه ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۴ پلاس است. گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ اولترا نیز به ترتیب با باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهند شد. سرعت شارژ این گوشی‌ها نیز تغییری نکرده و مدل پایه با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی و مدل‌های پلاس و اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی روانه بازار می‌شوند.

plus 2.jpg

این منبع قبلاً ادعا کرده بود که تنظیمات دوربین گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ پلاس با مدل‌های قبلی آن‌ها یکسان است و تنها گلکسی اس ۲۵ اولترا ارتقاء دوربین خواهد داشت. این گوشی دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر همراهی می‌شود.

plus 1.jpg

با این حال، افشاگر Ice Universe اخیراً ادعا کرده است که گلکسی اس ۲۵ اولترا تنها با یک دوربین اولتراواید بهبود یافته عرضه خواهد شد و سایر تنظیمات دوربین همانند اس ۲۴ اولترا خواهند بود.