خانهاخبار
70 درصد کاربران موبایل در سطح جهان تا پایام سال 2007 از سرویس email استفاده خواهند کرد

70 درصد کاربران موبایل در سطح جهان تا پایام سال 2007 از سرویس email استفاده خواهند کرد

به گزارش گروه خبری GSM، طبق بررسی انجام گرفته توسط گروه Visto، تا پایان سال 2007 بیش از 70 درصد کاربران حرفه ای موبایل به استفاده از email تلفن همراه ........
۲۷ بهمن ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، طبق بررسی انجام گرفته توسط گروه Visto، تا پایان سال 2007 بیش از 70 درصد کاربران حرفه ای موبایل به استفاده از email تلفن همراه خود روی خواهند آورد.
نتایج این تحقیق که توسط نرم افزار جمع آوری اطلاعات و به صورت online انجام گرفت، نشان می دهد که 60 درصد که در این بررسی شرکت کرده اند، تا یک سال پیش email تلفن همراه را وسیله ای گران قیمت، انحصاری و مختص به گوشی های خاص می دانستند، در حالیکه هم اکنون این سرویس را مقرون به صرفه و سازگار با بیشتر گوشی ها می دانند.
همچنین می توان گفت، سرعت این پیشرفت نیز رو به افزایش است، چرا که در سال گذشته 20 درصد و هم اکنون 49 درصد افراد از ایمیل موبایل استفاده می کنند. که این مقدار بیش از 30 درصد تا پایان سال 2007 افزوده خواهد شد.
این گزارش همچنین نشان دهنده افزایش نقش تلفن همراه و ایمیل در ارتباطات مردمی و زندگی معمولی و نیز زندگی کاری مردم می باشد. در واقع 31 درصد افراد مورد بررسی علاقه مند به دریافت ایمیل و پیام های کاری و شخصی روی تلفن همراه خود هستند.