خانهاخبار
والنتاین و ارسال SMSهای خیانتکارانه توسط بریتانیایی ها

والنتاین و ارسال SMSهای خیانتکارانه توسط بریتانیایی ها

به گزارش گروه خبری GSM، از هر بریتانیایی 1 نفر SMS عاشقانه یا برای فردی غیر از همسر و یا دوست خود ارسال می کند. به طور نمونه " دیوید ........
۲۵ بهمن ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، از هر بریتانیایی 1 نفر SMS عاشقانه یا برای فردی غیر از همسر و یا دوست خود ارسال می کند. به طور نمونه " دیوید بکهام " و " شان وارن " از جمله افرادی هستند که اعلام کردند بارها برای شخصی غیر از همسرشان پیام عاشقانه فرستاده اند. این آمار نشان دهندۀ افزایش میزان فریبکاری SMS بازها در سطح جهان می باشد.
یک مطالعه جهانی بین 8500 نفر، نشان می دهد که بریتانیایی ها از جمله افرادی هستند که از طریق SMS خیانت می کنند، البته بریتانیایی ها از این لحاظ بعد از مردم مالزی هستند. همچنین تحقیقات نشان داده است که بریتانیایی ها از جمله بدگمان ترین افراد هستند چرا که از هر 6 نفر آنها 1 نفر، SMSهای همسر یا دوستش را چک می کند.
نتایج دیگر بدست آمده در این تحقیق:
* خیانت با SMS: مالزیایی ها در کل جهان بیشترین افرادی هستند (40درصد) که از طریق ارسال SMS خیانت می کنند.
* چک کردن SMSهای همسر: فقط 7 درصد مردم آلمان نسبت به SMSهای همسرشان بدگمان هستند. آلمانی ها از لحاظ اعتماد در این زمینه در رتبه اول هستند.
* SMS جدایی: 10 درصد مردم سنگاپور از SMS برای قطع رابطه استفاده می کنند. در حالیکه فقط 3 درصد آلمانی ها از این طریق برای جدایی استفاده می کنند.
* SMSعاشقانه: مردهای فیلیپینی بیشترین SMSهای عاشقانه را برای روزهای Valentine ارسال می کنند و جالب اینکه یک سوم زن های فیلیپینی نیز پیام های عاشقانه را به شکلات و یا کارت تبریک این روز ترجیح می دهند.
لازم به ذکر است، بریتانیایی ها بیش از نیمی از پیام های متنی (SMS) را در کل جهان ارسال می کنند.