خانهاخبار
توسعه پرشتاب ایرانسل

توسعه پرشتاب ایرانسل

به گزارش گروه خبری GSM، روابط عمومی شرکت ارتباطی ایرانسل اعلام کرد، 70 شهر را تا پایان سال جاری تحت پوشش قرار داده و در سال آتی حداقل 300 شهر ........
۲۰ بهمن ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، روابط عمومی شرکت ارتباطی ایرانسل اعلام کرد، 70 شهر را تا پایان سال جاری تحت پوشش قرار داده و در سال آتی حداقل 300 شهر و بخش عمده ای از جاده ها نیز تحت پوشش شبکه قرار خواهد گرفت.
بنابر اعلام ایرانسل، تا کنون پوشش شبکه ایرانسل در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، ساری، کرج، ارومیه و مراغه تکمیل شده و در هفته گذشته شهرهای قم، شیراز و اردبیل نیز به شبکه پیوستند.
همچنین شهرهای کرمانشاه، خرم آباد، سراب و همدان در هفته آتی و سپس شهرهای سقز، نیشابور، مشگین شهر، بابل، گِرمی، بجنورد، آمل، سبزوار، قائمشهر، میاندوآب، تربت حیدریه، بیرجند، تربت جام، الیگودرز و بروجرد نیز به زودی به شبکه ایرانسل خواهند پیوست.
اسامی دیگر شهرهایی که در اسفند ماه تحت پوشش قرار می گیرند متعاقباً اعلام خواهد شد.
این گزارش می افزاید، آزمایش سرویس پیشرفته GPRS به پایان رسیده و این سرویس از اوایل اسفند ماه تا 15 فروردین 86 بطور کاملاً رایگان در اختیار کلیه مشترکین قرار خواهد گرفت. همچنین از نیمه اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آتی، کلیه مشترکین می توانند از سرویس MMS نیز به صورت رایگان استفاده نمایند. 
                                               
گفتنی است، کلیه مشترکین سیم کارت دائمی در اسفند ماه سال جاری به سرویس رومینگ بین المللی دسترسی خواهند داشت. این سرویس در سطح 200 کشور ارائه می گردد.
لازم به ذکر است، ارتباطات بین المللی ایرانسل از 2 هفته گذشته برقرار شده و بدین ترتیب امکان برقراری تماسهای بین المللی برای کلیه دارندگان سیم کارتهای دائمی یا اعتباری فراهم شده است. همچنین از هفته جاری سرویس SMS بین المللی نیز راه اندازی شده است.