خانهاخبار
مخابرات تنها به بخش خصوصی ثروتمند واگذار نمی شود

مخابرات تنها به بخش خصوصی ثروتمند واگذار نمی شود

گروه خبری GSM: در بحث خصوصی‌سازی، باید به این نکته‌ توجه کنیم که شرکت مخابرات، تنها به بخش خصوصی ثروتمند واگذار نشود، بلکه واگذاری باید به گونه‌ای باشد تا از توانایی مدیریتی، سابقه و تجربه سهام‌داران جدید، بهره مفید برده شود.
۱۵ دی ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: در بحث خصوصی‌سازی، باید به این نکته‌ توجه کنیم که شرکت مخابرات، تنها به بخش خصوصی ثروتمند واگذار نشود، بلکه واگذاری باید به گونه‌ای باشد تا از توانایی مدیریتی، سابقه و تجربه سهام‌داران جدید، بهره مفید برده شود.

دکتر داوود زارعیان، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، به سیتنا، اظهار داشت: در روند خصوصی‌سازی، باید به نکاتی همچون توانایی مدیریتی، سابقه و تجربه مفید خریداران سهام مخابرات نیز توجه لازم صورت گیرد.

زارعیان، تاکید کرد: شرکت مخابرات ایران، در مذاکرات خود، تنها به "مسائل مالی" توجه نکرده و یقینا بحث "سوابق" را هم در نظر می‌گیرد.

وی افزود: وابستگی شرکت مخابرات به سایر شرکت‌ها بسیار کم بوده و این وابستگی تنها در بخش فرکانس است.

به گفته زارعیان، کشور ما در عرصه واگذاری خدمات، هنوز در آغاز راه بوده و نیاز به تلاش بیشتر در زمینه آموزش دارد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، در پایان گفت: مخابرات ایران، در تمرین خصوصی‌سازی موفق بود‌ه‌ و تقریبا از پنج سال گذشته، شرکت‌های تحت پوشش خود را - به جز شرکت‌های سرویس‌دهنده - به مشترکان واگذار کرد‌ه است.

 

گروه خبری GSM: در بحث خصوصی‌سازی، باید به این نکته‌ توجه کنیم که شرکت مخابرات، تنها به بخش خصوصی ثروتمند واگذار نشود، بلکه واگذاری باید به گونه‌ای باشد تا از توانایی مدیریتی، سابقه و تجربه سهام‌داران جدید، بهره مفید برده شود.

دکتر داوود زارعیان، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، به سیتنا، اظهار داشت: در روند خصوصی‌سازی، باید به نکاتی همچون توانایی مدیریتی، سابقه و تجربه مفید خریداران سهام مخابرات نیز توجه لازم صورت گیرد.

زارعیان، تاکید کرد: شرکت مخابرات ایران، در مذاکرات خود، تنها به "مسائل مالی" توجه نکرده و یقینا بحث "سوابق" را هم در نظر می‌گیرد.

وی افزود: وابستگی شرکت مخابرات به سایر شرکت‌ها بسیار کم بوده و این وابستگی تنها در بخش فرکانس است.

به گفته زارعیان، کشور ما در عرصه واگذاری خدمات، هنوز در آغاز راه بوده و نیاز به تلاش بیشتر در زمینه آموزش دارد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، در پایان گفت: مخابرات ایران، در تمرین خصوصی‌سازی موفق بود‌ه‌ و تقریبا از پنج سال گذشته، شرکت‌های تحت پوشش خود را - به جز شرکت‌های سرویس‌دهنده - به مشترکان واگذار کرد‌ه است.