خانهاخبار
سرویس رادیوی اینترنتی نوکیا در دسترس کاربران

سرویس رادیوی اینترنتی نوکیا در دسترس کاربران

گروه خبری GSM: نوکیا از قابلیت دسترسی به سرویس رادیوی اینترنتی نوکیا (Nokia internet radio) خبر داد.
۱۲ دی ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: نوکیا از قابلیت دسترسی به سرویس رادیوی اینترنتی نوکیا (Nokia internet radio) خبر داد.

با وجود صدها ایستگاه رادیوی اینترنتی در سطح جهان، دفترچه راهنمای رادیوی اینترنتی نوکیا یافتن آهنگ ها را آسان کرده است. جستجوی شما می تواند بر اساس اسم ایستگاه، نوع، کشور یا زبان انتخابی باشد.

برای پیدا کردن مهیج ترین ایستگاه های رادیویی دنیا شما می توانید به راهنمای ایستگاه ها مراجعه کنید که در هر ساعت 10 ایستگاهی را که بیشتر از همه مورد علاقه ی مردم است به شما اطلاع می دهد.

Tommi Mustonen- رئیس شرکت موزیک نوکیا- گفت: بیشترین یافته های موسیقی وقتی اتفاق می افتد که شما به رادیو گوش می دهید و با تجهیز کردن گوشی های موبایل به سیستم رادیو میزان تجربیات افراد در زمینه ی رادیو افزایش یافته و راه های جدیدی برای یافتن آهنگ ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

کیفیت صدا را می توان با انتخاب صحیح فرستنده ای که با سرعت اتصال به شبکه ی اینترنتی ارتباط دارد تا حد بالایی افزایش داد.

کاربرد سیستم رادیوی اینترنتی نوکیا در مدل های N82-N91-N95 و (8G)N95 امکان پذیر است. همچنین اعمال این سیستم در مدل های دیگر نیز در آینده ای نزدیک ممکن خواهد شد. این سیستم در(3th edition) S60 که به زودی به بازار خواهد آمد هم به کار گرفته شده است. شما می توانید Nokia internet Radio  را بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی در سایت WWW.Nokia.com/internetradio دانلود کنید و یا از گوشی نوکیا مدل (3th edition) S60 استفاده کنید.