خانهاخبار
شهرداری مکلف می شود مکان مناسب نصب BTS را در اختیار وزارت ارتباطات قرار دهد

شهرداری مکلف می شود مکان مناسب نصب BTS را در اختیار وزارت ارتباطات قرار دهد

گروه خبری GSM: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد نمایندگان، قرار است دولت لایحه‌‌ای را آماده و به مجلس تقدیم کند که به موجب آن شهرداری مکلف شود محل‌هایی را که نیاز به نصب آنتن‌های BTS وجود دارد.
۹ دی ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد نمایندگان، قرار است دولت لایحه‌‌ای را آماده و به مجلس تقدیم کند که به موجب آن شهرداری مکلف شود محل‌هایی را که نیاز به نصب آنتن‌های BTS وجود دارد، بر حسب قانون و قیمت کارشناسی به وزارت ارتباطات واگذار کند.


"سید مصطفی هاشمی ریسه" عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، به خبرگزاری موبنا گفت:وضعیت شبکه ارتباطات سیار با اقدامات صورت گرفته نسبت به گذشته و رسیدن به اهداف و ارقام برنامه توسعه،بهبود یافته است.

وی با اظهار امیدورای از اینکه با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد بهبود بیش از پیش کیفیت شبکه ارتباطات سیار کشور خواهیم بود گفت:با وجود عملکرد نسبتاً خوب اپراتورهای دوم و تالیا در عرضه تلفن همراه، از نظر کیفیت به خصوص در شهرهای بزرگ و تهران هنوز برخی مشکلات وجود دارد که امید می رود این مسائل نیز هر چه زودتر با برنامه‌ریزی مناسب حل شود.

هاشمی، با اشاره به طرح مسائل فضایی مرتبط با وزارت ارتباطات در مجلس افزود:با وجود پیشنهاد طرح مسائل فضایی در کمیسیون امنیت ملی، بنا به تصمیم ریاست مجلس، این طرح مانند گذشته در کمیسیون صنایع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: انتظار می‌رود به منظور حل موثر مسائل و مشکلات فی‌مابین، نشست‌های بیشتری میان مسوولان وزارت ارتباطات و نمایندگان مجلس به خصوص در کمیسیون تخصصی برگزار شود.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی،خاطر نشان کرد:با اجرایی شدن سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و پررنگ شدن نقش نظارت و هدایت‌کنندگی به جای تصدی‌گری، ضرورت آموزش‌های تخصصی برای کارکنان وزارت‌خانه ارتباطات بیش از پیش احساس می‌شود.