خانهاخبار
توسعه خدمات ارزش افزوده، درآمد شرکت های مخابراتی را افزایش می دهد

توسعه خدمات ارزش افزوده، درآمد شرکت های مخابراتی را افزایش می دهد

گروه خبری GSM: رئیس هیات مدیره شركت مخابرات ایران، توسعه خدمات ارزش افزوده را راهكار مناسبی برای افزایش درآمد شركت‌های مخابراتی دانست.
۶ آذر ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: رئیس هیات مدیره شركت مخابرات ایران، توسعه خدمات ارزش افزوده را راهكاری مناسب برای افزایش درآمد شركت‌های مخابراتی دانست.

به گزارش همنا"وفا غفاریان"، رئیس هیئت مدیره ی شرکت مخابرات، در گردهمایی تخصصی مدیران وزارت ارتباطات و شركت‌های زیرمجموعه افزود: این خدمات سهم مخابرات را در هزینه خانوار زیاد می‌کند و مردم نیز حاضرند هزینه‌های آن را بپردازند.

وی گفت:هزینه ی سرمایه گذاری در خدمات ارزش افزوده نسبت به هزینه جاری کم است، سرمایه‌گذاری‌های عمده برای توسعه ی این خدمات از قبل صورت گرفته و تنها با یک هزینه مختصر و نصب تجهیزات جدید می‌توان این خدمات را ارایه کرد.

غفاریان اظهار داشت: خدمات ارزش افزوده موجب می‌شوند که درآمد افزایش یافته،‌ حاشیه سود زیاد ‌شده و توسعه مخابرات در کشور با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی اضافه كرد: ارایه خدمات ارزش افزوده بیشتر به مردم، استراتژی توسعه ی مخابرات در آینده است.

رئیس هیات مدیره شركت مخابرات ایران تصریح كرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در هر خانوار به طور متوسط دو شماره  تلفن همراه وجود دارد.

 

گروه خبری GSM: رئیس هیات مدیره شركت مخابرات ایران، توسعه خدمات ارزش افزوده را راهكاری مناسب برای افزایش درآمد شركت‌های مخابراتی دانست.

به گزارش همنا"وفا غفاریان"، رئیس هیئت مدیره ی شرکت مخابرات، در گردهمایی تخصصی مدیران وزارت ارتباطات و شركت‌های زیرمجموعه افزود: این خدمات سهم مخابرات را در هزینه خانوار زیاد می‌کند و مردم نیز حاضرند هزینه‌های آن را بپردازند.

وی گفت:هزینه ی سرمایه گذاری در خدمات ارزش افزوده نسبت به هزینه جاری کم است، سرمایه‌گذاری‌های عمده برای توسعه ی این خدمات از قبل صورت گرفته و تنها با یک هزینه مختصر و نصب تجهیزات جدید می‌توان این خدمات را ارایه کرد.

غفاریان اظهار داشت: خدمات ارزش افزوده موجب می‌شوند که درآمد افزایش یافته،‌ حاشیه سود زیاد ‌شده و توسعه مخابرات در کشور با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی اضافه كرد: ارایه خدمات ارزش افزوده بیشتر به مردم، استراتژی توسعه ی مخابرات در آینده است.

رئیس هیات مدیره شركت مخابرات ایران تصریح كرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در هر خانوار به طور متوسط دو شماره  تلفن همراه وجود دارد.