خانهاخبار
54 میلیون، مشترک شبکه MTN، در کل جهان

54 میلیون، مشترک شبکه MTN، در کل جهان

گروه خبری GSM: تعداد مشترکان شرکت MTN در افریقای جنوبی از مرز 54 میلیون گذشت. بر اساس گزارش این شرکت، تعداد کاربران 21 کشور اپراتور MTN تا پایان سپتامبر 2007، با رشدی در حدود 12% نسبت به سال قبل به 54 میلیون نفر رسیده اند.
۱۳ آبان ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: تعداد مشترکان شرکت MTN در افریقای جنوبی از مرز 54 میلیون گذشت. بر اساس گزارش این شرکت، تعداد کاربران 21 کشور اپراتور MTN تا پایان سپتامبر 2007، با رشدی در حدود 12% نسبت به سال قبل به 54 میلیون نفر رسیده اند. به گفته ی مدیر اجرایی شرکت MTN، یکی از فعال ترین اپراتورهای MTN، اپراتور ایرانسل در ایران است که در حال حاضر بیشترین رشد تعداد مشترکان را در بین اپراتورهای دیگر MTN داشته است و به نظر می رسد تا ژانویه ی 2007، تعداد کاربران آن به 5 میلیون نفر برسد. در حال حاضر اپراتور افریقای شرقی و جنوبی (SEA) 33 درصد و اپراتور افریقای شمالی و آسیای میانه (MENA)، 47 درصد از کل مشترکان MTN را در بر می گیرند.

همچنین رشد این شبکه در کشورهای دیگری مثل افغانستان، سوریه و سودان نیز چشمگیر است. به هر حال MTN یکی از شبکه های قدرتمند موبایل است که روز به روز به تعداد کاربرانش اضافه شده و در دنیا رشد می کند. این شبکه ی مخابراتی با ارائه ی سرویس های جالب توجه کاربران توانست در اندک زمانی جایگاه خود را در بین مشترکان موبایل باز کند.