خانهاخبار
مدیر منطقه ای شرکت نوکیا در ایران برای مقابله با گوشی های تقلبی اقدام می کند

مدیر منطقه ای شرکت نوکیا در ایران برای مقابله با گوشی های تقلبی اقدام می کند

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، مدیر منطقه ای شرکت نوکیا در ایران از اقدامات جدید این شرکت برای مقابله با عرضه گوشی های غیر اصل یا شبیه به مارک تجاری نوکیا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
۲۴ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM،  به نقل از موبنا، مدیر منطقه ای شرکت نوکیا در ایران از اقدامات جدید این شرکت برای مقابله با عرضه گوشی های غیر اصل یا شبیه به مارک تجاری نوکیا در منطقه خاورمیانه خبر داد. بیژن خیابانی مدیر منطقه خاورمیانه نوکیا در ایران در پاسخ به اقدامات این شرکت برای مهار عرضه گوشی های تقلبی نوکیا و یا مارک ها و گوشی های شبیه به محصولات این شرکت گفت : اصولا تهیه کالاهای تقلبی در مورد اجناس و برندهایی صورت می پذیرد که به نوعی با استقبال بازار مواجه می شوند چراکه در غیر این صورت اصولا کپی برداری غیراقتصادی و غیر منطقی خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت نوکیا پس از اطلاع از عرضه نمونه های تقلبی برخی از محصولات خود، اقدامات خود را در سطح منطقه خاورمیانه و به منظور برخورد با مبادی اصلی تولید و عرضه این گوشی ها آغاز کرده است. به گفته وی در همین راستا 17 مرکز فروش و عرضه انبوه محصولات تقلبی نوکیا در منطقه خاورمیانه شناسایی شده و به آنها اخطارهای حقوقی لازم داده شد.

وی محور اصلی شکایت نوکیا را خدشه دار شدن حقوق معنوی (کپی رایت) عنوان کرد و در خصوص اقدامات نوکیا در لایه خریداران و مصرف کنندگان نهایی محصولات این شرکت گفت: در این مورد به توزیع کنندگان رسمی و قانونی نوکیا اطلاعات لازم داده شده است، همچنین ما این اطمینان را به مشتریان خود می دهیم که در صورت خرید از مراکز معتبر و رسمی این شرکت با هیچ مشکلی در تهیه جنس اصل مواجه نشوند. خیابانی گارانتی های پارس ایراتل، نیا و اتصالات را از گارانتی های رسمی و مورد تایید نوکیا در ایران اعلام کرد.

به گزارش گروه خبری GSM،  به نقل از موبنا، مدیر منطقه ای شرکت نوکیا در ایران از اقدامات جدید این شرکت برای مقابله با عرضه گوشی های غیر اصل یا شبیه به مارک تجاری نوکیا در منطقه خاورمیانه خبر داد. بیژن خیابانی مدیر منطقه خاورمیانه نوکیا در ایران در پاسخ به اقدامات این شرکت برای مهار عرضه گوشی های تقلبی نوکیا و یا مارک ها و گوشی های شبیه به محصولات این شرکت گفت : اصولا تهیه کالاهای تقلبی در مورد اجناس و برندهایی صورت می پذیرد که به نوعی با استقبال بازار مواجه می شوند چراکه در غیر این صورت اصولا کپی برداری غیراقتصادی و غیر منطقی خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت نوکیا پس از اطلاع از عرضه نمونه های تقلبی برخی از محصولات خود، اقدامات خود را در سطح منطقه خاورمیانه و به منظور برخورد با مبادی اصلی تولید و عرضه این گوشی ها آغاز کرده است. به گفته وی در همین راستا 17 مرکز فروش و عرضه انبوه محصولات تقلبی نوکیا در منطقه خاورمیانه شناسایی شده و به آنها اخطارهای حقوقی لازم داده شد.

وی محور اصلی شکایت نوکیا را خدشه دار شدن حقوق معنوی (کپی رایت) عنوان کرد و در خصوص اقدامات نوکیا در لایه خریداران و مصرف کنندگان نهایی محصولات این شرکت گفت: در این مورد به توزیع کنندگان رسمی و قانونی نوکیا اطلاعات لازم داده شده است، همچنین ما این اطمینان را به مشتریان خود می دهیم که در صورت خرید از مراکز معتبر و رسمی این شرکت با هیچ مشکلی در تهیه جنس اصل مواجه نشوند. خیابانی گارانتی های پارس ایراتل، نیا و اتصالات را از گارانتی های رسمی و مورد تایید نوکیا در ایران اعلام کرد.