خانهاخبار
ساختار روابط عمومی های وزارت ارتباطات نیازمند تغییر است

ساختار روابط عمومی های وزارت ارتباطات نیازمند تغییر است

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایسنا، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: ساختار روابط عمومی های تحت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز به تغییر دارد.
۸ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایسنا، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: ساختار روابط عمومی های تحت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز به تغییر دارد. با تشکیل کمیته ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بزودی ساختار تمام روابط عمومی های زیر مجموعه ی این وزارتخانه تغییر خواهد کرد. وی بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و دولت نهم بر نقش و جایگاه روابط عمومی در ساختار دستگاه های اجرایی کشور، تعریف و وظایف جدیدی برای روابط عمومی های تحت مجموعه وزارت ارتباطات مشخص خواهد شد. در راستای این تغییرات، تمام روابط عمومی های مجموعه وزارت ارتباطات تا سه ماه آینده زیر نظر دفاتر مدیران عامل قرار خواهند گرفت. همچنین چهار دوره آموزشی در هر سال برای روابط عمومی های تحت مجموعه وزارت ارتباطات ارائه خواهد شد. به گفته ی وی، امروزه روابط عمومی به یکی از مهمترین بخش های هر سازمان تبدیل شده است طوری که هزینه های زیادی برای ارتقای آن صرف می شود و توسعه دادن و کاربری کردن امکانات فراهم شده توسط وزارتخانه ها بدون روابط عمومی و اطلاع رسانی درباره آنها به مردم، امکان پذیر نیست. وزارت ارتباطات تعداد زیادی دفاتر خدمات مخابراتی روستایی موسوم به ICI ایجاد کرده است اما تا زمانی که کاربرد اصلی این دفاتر برای روستاییان مشخص نشود، استفاده چندانی از آن ها نخواهد شد. نقش روابط عمومی ها این است که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به مردم، باعث به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری های صورت گرفته در عرصه ی فنی شوند. در زمان حاضر مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در کشور، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه دولت الکترونیکی و فواید آن برای مردم است.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از ایسنا، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: ساختار روابط عمومی های تحت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز به تغییر دارد. با تشکیل کمیته ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بزودی ساختار تمام روابط عمومی های زیر مجموعه ی این وزارتخانه تغییر خواهد کرد. وی بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و دولت نهم بر نقش و جایگاه روابط عمومی در ساختار دستگاه های اجرایی کشور، تعریف و وظایف جدیدی برای روابط عمومی های تحت مجموعه وزارت ارتباطات مشخص خواهد شد. در راستای این تغییرات، تمام روابط عمومی های مجموعه وزارت ارتباطات تا سه ماه آینده زیر نظر دفاتر مدیران عامل قرار خواهند گرفت. همچنین چهار دوره آموزشی در هر سال برای روابط عمومی های تحت مجموعه وزارت ارتباطات ارائه خواهد شد. به گفته ی وی، امروزه روابط عمومی به یکی از مهمترین بخش های هر سازمان تبدیل شده است طوری که هزینه های زیادی برای ارتقای آن صرف می شود و توسعه دادن و کاربری کردن امکانات فراهم شده توسط وزارتخانه ها بدون روابط عمومی و اطلاع رسانی درباره آنها به مردم، امکان پذیر نیست. وزارت ارتباطات تعداد زیادی دفاتر خدمات مخابراتی روستایی موسوم به ICI ایجاد کرده است اما تا زمانی که کاربرد اصلی این دفاتر برای روستاییان مشخص نشود، استفاده چندانی از آن ها نخواهد شد. نقش روابط عمومی ها این است که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به مردم، باعث به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری های صورت گرفته در عرصه ی فنی شوند. در زمان حاضر مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در کشور، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه دولت الکترونیکی و فواید آن برای مردم است.