خانهاخبار
موستانگ 730 اسب ‌بخاری پلیس با تیونینگ سالین

موستانگ 730 اسب ‌بخاری پلیس با تیونینگ سالین

موستانگ به خودی خود خودروی سریعی محسوب می‌شود اما اگر با چاشنی تیونینگ همراه شود و در اختیار پلیس قرار بگیرد، دیگر نگرانی برای امنیت وجود نخواهد داشت.
۱۳۹۶/۲/۲۶

همه می‌دانند که دپارتمان پلیش دبی مملو از سوپر اسپرت است. اما گاهی خودرهای قدرتمند در پلیس نیویورک هم دیده می‌شود. اگر به 30 سال قبل بازگردیم، یک موستانگ هشت سیلندر در میان خودروهای پلیس نیویورک می‌بینیم که در زمان خود سریع محسوب می‌شد اما واقعیت این است که با وجود قدرت 225 اسب بخاری که با جعبه دنده خودکار سنگین نه چندان خوب همراه شده بود، این موستانگ چندان سریع نبود.

اما موستانگ جدید پلیس ایالات متحده که توسط شرکت سالین تقویت شده، چنین مشکلی ندارد. چراکه این موستانگ با بهره گیری از موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری سوپرشارژ، 730 اسب بخار قدرت و 812 نیوتن متر گشتاور در اختیار نیروهای پلیس قرار می‌دهد. این تغییرات بر روی یک موستانگ GT مدل 2016 اعمال شده که در حالت استاندار 435 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و از سوی کمپانی سالین با کد S302 شناخته می‌شود. علامت‌ها و رنگ‌های مخصوص پلیس هم بر روی این موستانگ نصب می‌شود.

image

آقای استیو سالین مدیر عامل کمپانی سالین می‌گوید:

این موستانگ یکی از سریع‌ترین خودروهای پلیس تاریخ و یکی از مهیج‌ترین پروژه‌هایی است که توسط سالین صورت گرفته است. با وجود این موستانگ در دپارتمان پلیس ریورساید، متخلفان هیچ شانسی برای فرار از دست پلیس نخواهند داشت.

image

البته ظاهرا قرار نیست این خودرو برای گشت زنی‌های معمولی مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mehiyaw

۱۳۹۶/۲/۲۶
GSM@ : البته ظاهرا قرار نیست این خودرو برای گشت زنی‌های معمولی مورد استفاده قرار گیرد.
- قراره به ناوگان پلیس ایران اضافه بشه