خانهاخبار
سامسونگ احتمالا در روز ۱۹ بهمن سری گلکسی اس 22 را معرفی خواهد کرد

سامسونگ احتمالا در روز ۱۹ بهمن سری گلکسی اس 22 را معرفی خواهد کرد

به تازگی گزارشی از کشور کره جنوبی منتشر شده است که به معرفی سری گلکسی اس 22 توسط سامسونگ در روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) اشاره می‌کند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

به لطف حجم بسیار بالای مطالب لو رفته مربوط به سری گلکسی اس 22 در ماه‌های اخیر، حالا با اکثر مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی‌ها آشنا شده‌ایم. همچنین پیش از این می‌دانستیم که سامسونگ احتمالا قصد دارد تا در ماه فوریه از این گوشی‌ها رونمایی کند؛ اما تاریخ دقیق این رویداد مشخص نبود.

image

 

حالا گزارشی از یکی از خبرگزاری‌های کشور کره جنوبی منتشر شده که به ادعای آن، سامسونگ در اوایل ماه آینده میلادی و حدود دو هفته قبل از برگزاری MWC 2022، از سری گلکسی اس 22 رونمایی خواهد کرد.

این گزارش توسط یک خبرگزاری که DDaily نام دارد؛ منتشر شده و ادعا می‌کند که تاریخ معرفی سری گلکسی اس 22 توسط سامسونگ، معادل با روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) است. این خبرگزاری همچنین می‌گوید که پیش فروش این گوشی‌ها، از روز پس از معرفی آغاز شده و در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند)، شاهد عرضه این سری به بازار خواهیم بود.

image

 

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، سامسونگ احتمالا به زودی دعوتنامه‌های رسمی این رویداد را به رسانه‌ها ارسال می‌کند؛ بنابراین بهتر است کمی صبر کرده تا صحت و سقم این شایعه را تشخیص دهیم. درباره تاریخ معرفی احتمالی سری گلکسی اس 22 چه می‌اندیشید؟ آیا منتظر عرضه این سری به بازار هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)