خانهاخبار
بروزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه شد

بروزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه شد

بروزرسانی موردانتظار One UI 6.1 که با قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه شده به تازگی برای سری گلکسی اس ۲۲ در دسترس قرار گرفته است.

۱۴۰۳/۲/۱۳

چند ماه پیش، نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۴ با قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوع Galaxy AI برای بازارهای جهانی عرضه شد. تا به امروز، این ویژگی‌های هوش مصنوعی در قالب بروزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی اس ۲۳ و دیگر پرچمدارهای سامسونگ در دسترس قرار گرفته است.

نمایشگر گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری کره به تازگی بروزرسانی One UI 6.1 را برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه کرده است. 

برخی از کاربران کره‌ای گلکسی اس ۲۲ گزارش داده‌اند که بروزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های آن‌ها عرضه شده که در حدود ۳ گیگابایت حجم دارد. مطابق انتظار، این بروزرسانی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را در اختیار سری پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ قرار می‌دهد. 

بروزرسانی one ui گلکسی اس ۲۲

با دریافت بروزرسانی One UI 6.1، سری گلکسی اس ۲۲ به قابلیت‌هایی مانند Circle to Search مجهز می‌شود. به لطف این ویژگی، کاربران می‌توانند با کشیدن یک دایره به دور یک آیتم، درباره آن جست‌وجو کنند. دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۲ شامل ترجمه تماس‌های صوتی، خلاصه‌نویسی صفحات وب و ترجمه متون می‌شوند.

قابلیت های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۲

سامسونگ اخیرا نیز تایید کرده که نسخه بهبودیافته قابلیت Single Take نیز برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، شواهد نشان داده‌اند که حالت Instant Slow-Mo به برای گوشی‌های سامسونگ در دسترس قرار نمی‌گیرد.   

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)