خانهاخبار
ریلمی جی تی ۷ پرو با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپری معرفی خواهد شد

ریلمی جی تی ۷ پرو با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپری معرفی خواهد شد

 بر اساس گزارش‌ها، شرکت ریلمی قرار است دو گوشی GT Neo 7 و GT 7 Pro را در ماه های دسامبر و نوامبر رونمایی کند.

۲۸ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

بر اساس گزارش‌ها، شرکت ریلمی در حال توسعه دو گوشی پرچمدار جدید برای بازار چین است. گوشی GT Neo 7 که در دسامبر عرضه می‌شود، به عنوان یک گوشی بالارده با تمرکز بر پرفورمنس بالا معرفی خواهد شد. در مقابل، GT 7 Pro که انتظار می‌رود اوایل نوامبر رونمایی شود، یک گوشی پرچمدار کامل با تجربه عکاسی ویژه و مشخصات بی‌نظیر خواهد بود. افشاگری‌های اخیر، به ویژه از سوی تیپستر Digital Chat Station، اطلاعات جدیدی درباره ظرفیت باتری GT 7 Pro را ارائه کرده است.

GT 7 Pro


بر اساس اطلاعات قبلی، GT 7 Pro بزرگ‌ترین باتری را که تا به حال در یک گوشی ریلمی دیده شده، به همراه خواهد داشت. این گوشی دارای باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود.
پس از انتشار این اطلاعات در ویبو، رئیس ریلمی چین، ژو کی چاس، نظرسنجی را برای درک نظرات کاربران در رابطه با ترکیب‌های باتری و شارژ منتشر کرد. در این نظرسنجی گزینه‌ای تحت عنوان "همه موارد" وجود داشت که نشان‌دهنده احتمال واقعی بودن این مشخصات است.

Realme

دستاورد دیگری که DCS فاش کرده، نمایشگر سفارشی سامسونگ برای GT 7 Pro است. این نمایشگر دارای کیفیت رنگ عالی و امکانات جلوگیری از خستگی چشم DC و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای است که این ویژگی‌ها برتری این گوشی نسبت به iPhone 16 Pro Max را نشان می‌دهد. این نمایشگر می‌تواند حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را ارائه کند و از طراحی با گوشه های خمیده و وضوح ۱.۵K برخوردار است. علاوه بر این، گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه خواهد بود.
گوشی GT 7 Pro به چیپست Snapdragon 8 Elite مجهز خواهد شد. همچنین، این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه در پشت است که شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (LYT-700)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عریض و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (LYT-600) با زوم پریسکوپی ۳x می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی با اندروید ۱۵ و رابط کاربری Realme UI 5 عرضه شود.