خانهاخبار
سری شیائومی 14T معرفی شد؛‌ نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

سری شیائومی 14T معرفی شد؛‌ نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

گوشی‌های موردانتظار شیائومی به تراشه‌های دیمنسیتی مجهز شده‌اند و از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برند.

۵ مهر ۱۴۰۳

شیائومی امروز از سری قاتل‌پرچمدار 14T رونمایی کرد که شامل دو مدل استاندارد و پرو می‌شود. این دو گوشی با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند نمایشگر باکیفیت ۱۴۴ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین سه‌گانه و تراشه‌های دیمنسیتی همراه شده‌اند. 

نسخه پرو سری شیائومی 14T به تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس بهره مجهز شده که از هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۳۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Immortalis-G720 MC12‌ بهره می‌برد. 

سری شیائومی 14t

سخت‌افزار این گوشی با دو مدل حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. از سوی دیگر، قلب تپنده نسخه استاندارد تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا است که از قدرت پایین‌تری در مقایسه با مدل پرو بهره می‌برد. 

گوشی‌های جدید این برند چینی از نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برخوردار شده‌اند که قادر است به روشنایی چشمگیر ۴۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

سیستم دوربین شیائومی 14t

به لطف گواهی IP68، این دو دستگاه در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. از نظر طراحی، مدل 14T از لبه‌های تخت بهره می‌برد در حالی که پنل پشتی مدل پرو اندکی خمیدگی دارد. 

انرژی موردنیاز 14T پرو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ باسیم ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ کامل این گوشی ظاهراً تنها به ۱۹ دقیقه زمان نیاز دارد. 

برای تصویربرداری، این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 (سنسور 1/1.31 اینچی Light Fusion 900)، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲٫۵ برابری استفاده می‌کند. 

رنگ بندی سری شیائومی 14t

مدل استاندارد سری 14T از نمایشگر و باتری مشابه نسخه پرو بهره می‌برد. البته باید اشاره کرد که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این دستگاه از شارژ باسیم ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز بی‌بهره است. 

سیستم دوربین این محصول شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (IMX906 سونی) با گشودگی دیافراگم f/1.7، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. 

پنل پشتی شیائومی 14t

شیائومی تایید کرده که مدل‌های جدید سری T تا چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. به علاوه، این دستگاه‌ها با قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی مانند Circle to Search و AI Notes و AI Film و AI Recorder همراه می‌شوند. 

مدل 14T در چهار رنگ خاکستری، آبی، مشکی و سبز عرضه خواهد شد. کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۶۵۹ یورو به فروش خواهد رسید.

شیائومی 14T پرو در سه رنگ خاکستری، آبی و مشکی به فروش خواهد رسید. کاربران برای خرید کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه باید ۸۰۰ یورو پرداخت کنند. 

برچسب‌ها: