خانهاخبار
رنگ‌بندی سری ردمی نوت ۱۴ پرو به نمایش گذاشته شد

رنگ‌بندی سری ردمی نوت ۱۴ پرو به نمایش گذاشته شد

شیائومی به زودی از نسل جدید سری ردمی نوت رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل پرو و پرو پلاس خواهد بود. 

۳۱ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی اخیراً و با به اشتراک‌گذاری تیزری رسماً تایید کرد که هفته آینده از سری Redmi Note 14 رونمایی خواهد کرد. حالا این برند به تازگی رنگ‌بندی دو گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را به نمایش گذاشته است. 

طبق اعلام رسمی، مدل پرو در چهار رنگ مشکی، سبز، بنفش و سفید به فروش خواهد رسید. مدل‌های سبز و بنفش طراحی دو رنگ خواهند داشت در حالی که نسخه سفید‌رنگ از جلای براق بهره خواهد برد.

مدل سفید ردمی نوت ۱۴ پرو
مدل بنفش ردمی نوت ۱۴ پرو
مدل سبز ردمی نوت ۱۴ پرو
مدل مشکی ردمی نوت ۱۴ پرو

از سوی دیگر، نوت ۱۴ پرو پلاس در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. به علاوه، هر دو مدل نسل جدید نوت با لبه‌های خمیده برای پنل پشتی و ماژول دوربین مربعی‌شکل در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. 

مدل سفید ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
مدل مشکی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
مدل سبز رنگ ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند شیائومی احتمالاً از نسخه استاندارد سری ردمی نوت ۱۴ پرو نیز رونمایی خواهد کرد. این دستگاه ظاهراً به نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر 1.5K، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مجهز خواهد شد. 

مدل‌های پرو و پلاس ردمی نوت جدید نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه خواهند داشت. شایعه شده شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 7s نسل سه و دیمنسیتی ۷۳۵۰ بهره خواهند برد. 

برچسب‌ها: