خانهاخبار
نسخه «ويژه» گلکسی زد فولد ۶ به دوربین بهتری مجهز می‌شود

نسخه «ويژه» گلکسی زد فولد ۶ به دوربین بهتری مجهز می‌شود

گزارش شده گلکسی زد فولد Special Edition با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی همراه خواهد شد. 

۹ شهریور ۱۴۰۳

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از گوشی تاشو جدید خود رونمایی کند که تنها برای دو بازار کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد. شایعه شده این دستگاه به عنوان مدل نازک‌تر گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) معرفی می‌شود. 

حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد تاشدنی موردانتظار سامسونگ با دوربین بهتری در مقایسه با مدل استاندارد آن عرضه خواهد شد. 

در چند روز گذشته، افشاگری به نام ایوان بلس اطلاعات مختلفی از گلکسی زد فولد Special Edition را در اختیار کاربران قرار داده است. این افشاگر در جدیدترین گزارش خود تایید کرده که گوشی جدید غول فناوری کره به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. 

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی زد فولد ۶ نازک‌تر

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که از چه سنسوری برای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مدل جدید گلکسی زد فولد استفاده خواهد شد. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۴ اولترا از سنسور ایزوسل HP2 برای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود استفاده می‌کند. 

غول فناوری کره سنسور ایزوسل HP9 که رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد نیز در اختیار دارد. البته این سنسور به نسبت مدل HP2 اندازه کوچک‌تری دارد و در نتیجه، عملکرد ضعیف‌تری در تصویربرداری خواهد داشت. 

به طور معمول، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به دلیل محدودیت فضا، از سنسورهای کوچک‌ در محصولات تاشو خود استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع، احتمال دارد سامسونگ تاشدنی جدید خود را به سنسور HP9 مجهز کند. 

سیستم دوربین گلکسی زد فولد ۶

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مدل «ویژه» گلکسی زد فولد یک بهبود مهم در مقایسه با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نسخه معمولی آن محسوب می‌شود. به علاوه، به نظر می‌رسد سنسور این گوشی قادر خواهد بود زوم ۲ برابری را در اختیار کاربران قرار دهد. 

شایان ذکر است گلکسی زد فولد Special Edition احتمالاً در تاریخ ۲۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۴ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به بدنه نازک‌تر، نمایشگر‌های بزرگ‌تر و عدم پشتیبانی از قلم اس پن اشاره کرد. 

برچسب‌ها: