خانهاخبار
گلکسی S24 FE با کسب این گواهی به رونمایی نزدیک‌تر شد

گلکسی S24 FE با کسب این گواهی به رونمایی نزدیک‌تر شد

مدل جدید سری گلکسی اف ای به تازگی در گواهی FCC ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۳ شهریور ۱۴۰۳

تا به امروز، شایعات و گزارش‌های زیادی پیرامون گلکسی اس ۲۴ اف ای (Galaxy S24 FE) منتشر شده که مشخصات فنی و طراحی این گوشی را فاش کرده‌اند. حالا به تازگی گوشی جدید سامسونگ در یک گواهی مهم قرار گرفته که خبر از عرضه قریب‌الوقوع آن می‌دهد. 

طبق گزارش وبسایت 91Mobiles، مدل جدید سری گلکسی اف ای با شناسه مدل SM-S721B/DS در گواهی FCC لیست شده که همان شناسه ثبت‌شده در وبسایت شعبه فرانسوی سامسونگ است. 

تصویر گلکسی اس ۲۴ اف ای

گواهی مذکور تایید کرده که گلکسی S24 FE از بلوتوث نسخه ۵٫۴، NFC، قابلیت شارژ بی‌سیم و شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین باتری این گوشی از دو شناسه EP-BS721ABE و EP-BS721ABY بهره می‌برد و با اداپتور شارژ ۲۵ واتی (EP-TA800) آزمایش شده است. 

در حالی که دیگر مشخصات فنی میان‌رده جدید غول فناوری کره‌ای در گواهی FCC لیست نشده، به لطف شایعات قبلی اطلاعات نسبتاً کاملی از این دستگاه را در اختیار داریم.

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ FE

محصول موردانتظار سامسونگ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. از سوی دیگر، سیستم دوربین این میان‌رده شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شود. 

رنگ بندی گلکسی اس ۲۴ FE

قلب تپنده نسل جدید گلکسی اف ای تراشه اگزینوس 2400e خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را توسط باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند. 

با توجه به قرارگیری گلکسی اس 24 FE در گواهی FCC، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی از نسل جدید گلکسی اف ای باقی نمانده و احتمالاً به زودی شاهد معرفی این محصول برای بازارهای جهانی خواهیم بود. 

برچسب‌ها: