خانهاخبار
گوشی تاشو گوگل در رندرهای باکیفیتی دیده شد

گوشی تاشو گوگل در رندرهای باکیفیتی دیده شد

تصاویر رندری باکیفیتی از پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شده که جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهند.

۶ مرداد ۱۴۰۳

گوگل در تاریخ ۱۳ اوت سال جاری میلادی (۲۳ مرداد) رویداد Made by Google را برگزار می‌کند که در طی آن شاهد رونمایی از جدیدترین گوشی تاشو غول فناوری آمریکایی موسوم به پیکسل ۹ پرو فولد (Pixel 9 Pro Fold) خواهیم بود. 

تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون نسل جدید گوشی تاشو گوگل منتشر شده که مشخصات فنی و جزئیات ظاهری آن را فاش کرده‌اند. حالا به تازگی نیز رندرهای باکیفیتی از پیکسل ۹ پرو فولد در دسترس قرار گرفته که جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.

رندرهای پیکسل ۹ پرو فولد

در رندرهای فاش شده، پیکسل ۹ پرو فولد را در دو رنگ Obsidian (مشکی) و Porcelain (کرمی) مشاهده می‌کنیم.

مهم‌ترین تغییر پیکسل ۹ پرو فولد در مقایسه با نسل قبلی نسبت تصویر جدید آن است. در این راستا، گوشی تاشو موردانتظار گوگل ابعاد عریض را کنار می‌گذارد و با نمایشگر کاور طویل و ابعاد مربعی‌شکل همراه خواهد شد. به علاوه، این گوشی به نمایشگر کاور و داخلی بزرگ‌تری مجهز می‌شود. 

رندر نسخه کرمی رنگ پیکسل ۹ پرو فولد
رندر نسخه مشکی رنگ پیکسل ۹ پرو فولد

از سوی دیگر، نمایشگر ثانویه پیکسل ۹ پرو فولد از ناچ حفره برای دوربین سلفی برخوردار خواهد بود. نمایشگر داخلی دستگاه نیز میزبان ناچ حفره است که در سمت راست بالای صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت. 

نمایشگر داخلی پیکسل ۹ پرو فولد

دیگر تغییر طراحی مهم پیکسل ۹ پرو فولد به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود. گوگل نسل جدید گوشی تاشو خود را به ماژول دوربین مستطیلی‌شکل (با گوشه‌های گرد) مجهز خواهد کرد که در آن سه سنسور جای گرفته‌اند. 

مشخصات فنی احتمالی پیکسل ۹ پرو فولد

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی تاشو جدید گوگل از نمایشگر کاور ۶٫۳ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی بهره خواهد برد. به علاوه، قلب تپنده این گوشی تراشه تنسور G4 خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

سیستم دوربین پیکسل ۹ پرو فولد شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۰٫۵ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰٫۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

برچسب‌ها: