خانهاخبار
هدفون جدید شیائومی تنها ۲۰ یورو قیمت دارد!

هدفون جدید شیائومی تنها ۲۰ یورو قیمت دارد!

شیائومی به تازگی از هدفونی به نام ردمی بادز ۶ لایت رونمایی کرده که علی‌رغم بهره‌مندی از قیمت اقتصادی، با مشخصات فنی قابل‌توجهی همراه شده است.

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

روز گذشته، شیائومی از هدفون ردمی بادز ۶ لایت (Redmi Buds 6 Lite) رونمایی کرد که محصولی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. این دستگاه با برچسب قیمتی ۲۰ یورویی برای بازارهای اروپایی معرفی شده که معادل ۲۲ دلار است. 

علی‌رغم قیمتی اقتصادی، محصول جدید ردمی از قابلیت‌های مهمی مانند عمر باتری بالا، ویژگی حذف نویز فعال و شارژ سریع بهره می‌برد.

طراحی هدفون ردمی بادز ۶ لایت شیائومی

طبق اطلاعات رسمی، بادز ۶ لایت به همراه کیس شارژ خود می‌تواند تا ۳۸ ساعت کاربران را همراهی کند. برای مقایسه، عمر باتری هدفون پرچمدار WF-10005X سونی کمتر از ۳۰ ساعت است. بدون کیس، ایربادهای این محصول تا ۷ ساعت به پخش موسیقی خواهند پرداخت. به لطف قابلیت شارژ سریع، ۱۰ دقیقه شارژ انرژی لازم برای ۲ ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌آورد.

دیگر ویژگی مهم هدفون شیائومی قابلیت حذف نویز فعال (AND) است که قادر خواهد بود صداهای محیط را تا حد ۴۰دسی‌بل کاهش دهد. این دستگاه همچنین با استفاده از سیستم میکروفون دوگانه و ویژگی حذف نویز، تجربه تماس صوتی باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

مشخصات فنی ردمی بادز ۶ لایت شیائومی

شیائومی ادعا می‌کند که ایربادهای جدید خود به راحتی در گوش جای می‌گیرند و اصلاً باعث آزار نمی‌شوند. از سوی دیگر، کیس شارژ نیز طراحی سبک و جمع‌جوری دارد که حمل آن را آسان می‌سازد.

شیائومی ردمی بادز ۶ لایت به یک درایور داینامیکی ۱۲٫۴ میلی‌متری مجهز شده که صدای بیس قدرتمندی را ارائه می‌دهد. این هدفون همچنین از قابلیت اکولایزر پشتیبانی می‌کند که از طریق اپلیکیشن Xiaomi Earbuds قابل تنظیم است. 

رنگ بندی ردمی بادز ۶ لایت شیائومی

از دیگر مشخصات فنی این هدفون می‌توان به دکمه فیزیکی کیس شارژ برای اتصال سریع و ویژگی Google Fast Pair اشاره کرد. کاربران قادر خواهند بود که این محصول را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی خریداری کنند. 

برچسب‌ها: