خانهاخبار
جزئیات فنی ویوو V40 پرو رسماً تایید شد

جزئیات فنی ویوو V40 پرو رسماً تایید شد

ویوو به زودی از دو گوشی میان‌رده ویوو V40 و V40 پرو رونمایی می‌کند که به مشخصات فنی قابل‌توجهی مجهز هستند.

۳ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

ویوو به تازگی تیزرهایی را به اشتراک گذاشته که حاوی طراحی و بخشی از مشخصات فنی سری ویوو V40 است. در حال حاضر، صفحه پشتیبانی دو گوشی ویوو V40 و ویوو V40 پرو در وبسایت شعبه هند ویوو قرار گرفته که عرضه این گوشی‌ها برای بازار هند را تایید می‌کند. 

تصاویر رسمی نشان می‌دهند که دوربین‌های سری ویوو V40 توسط برند لایکا بهینه‌سازی می‌شوند. همچنین تصویری از سیستم دوربین یکی از مدل‌های سری ویوو V40 منتشر شده که مربوط به گوشی ویوو V40 پرو است. 

سیستم دوربین ویوو V40 پرو

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، مدل پرو سری ویوو V40 از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری بهره خواهد برد. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

ویوو V40 پرو اخیراً در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد که نشان می‌دهد این گوشی با تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مدیاتک، حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. 

باتری ویوو V40‌ پرو

دیگر تیزر رسمی ویوو تایید می‌کند که دو میان‌رده جدید این برند به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهند بود که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، ضخامت سری ویوو V40 برابر با ۷٫۵۸ میلی‌متر اعلام شده که آن‌ها را به محصولاتی باریک بدل می‌کند. به لطف گواهی IP68، گوشی‌های جدید ویوو در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود.

تیزر رسمی ویوو V40 پرو

شایان ذکر است که دو گوشی ویوو V40 و V40 پرو در دو رنگ آبی و خاکستری به فروش خواهند رسید. البته مدل استاندارد سری V40 در یک رنگ بنفش نیز عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو V40 پرو احتمالاً به عنوان نسخه‌ بازار جهانی ویوو S19 پرو معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: