خانهاخبار
قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ مشخص شد؛ یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار

قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ مشخص شد؛ یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار

یکی از مدیران ارشد شیائومی ضمن تایید عرضه جهانی گوشی تاشو میکس فلیپ اعلام کرد که این دستگاه با قیمت بین ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ یورو برای بازارهای اروپایی عرضه می‌شود.

۳ مرداد ۱۴۰۳

هفته گذشته، شیائومی از نخستین گوشی تاشو فلیپ خود موسوم به میکس فلیپ (Xiaomi Mix Flip) رونمایی کرد در حال حاضر، گوشی تاشو میکس فلیپ برای بازار چین عرضه شده ولی به نظر می‌رسد این دستگاه به زودی برای بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی از مدیران برند شیائومی در طی یک نشست رسمی اعلام کرده که شیائومی میکس فلیپ روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

طبق اعلام رسمی، پنج کشور موجود در حوزه اروپای مرکزی و غربی جزو نخستین بازارهایی خواهند بود که گوشی شیائومی را دریافت می‌کنند. شیائومی میکس فلیپ با برچسب قیمتی بین ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ یورو در اختیار بازارهای اروپایی قرار می‌گیرد. 

mi 1.jpg

نخستین گوشی تاشو فلیپ شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و نمایشگر کاور ۴ اینچی معرفی شده و به نمایشگر داخلی اولد ۶٫۸ اینچی با روشنایی ۳۰۰۰ نیتی مجهز است. 

سیستم دوربین شیائومی میکس فلیپ شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری است. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۶۷ واتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را نام برد.

شیائومی میکس فلیپ در سه کانفیگ برای بازار چین معرفی شده ولی هنوز مشخص نیست که کدام یک از کانفیگ‌های این گوشی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. 

در بررسی‌های انجام‌شده، شیائومی میکس فلیپ از وزن پایینی بهره می‌برد و در دست گرفتن آن راحت است. فریم دستگاه تقریباً تخت بوده و لولای آن نیز توانایی نگه داشتن دستگاه بین زوایای ۴۵ تا ۱۳۵ درجه را دارد. 

برچسب‌ها: