خانهاخبار
با مشخصات فنی دوربین‌های سری شیائومی 14T آشنا شوید

با مشخصات فنی دوربین‌های سری شیائومی 14T آشنا شوید

شیائومی ظاهراً درنظر دارد تا نسل جدید گوشی‌های سری T خود را به سیستم دوربین کارآمدی مجهز کند.

۲ مرداد ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد فرآیند توسعه سری شیائومی 14T‌ به پایان رسیده و غول فناوری چین در آینده‌ای نزدیک از گوشی‌های موردانتظار خود رونمایی می‌کند. در حال حاضر، اطلاعات اندکی از مشخصات فنی سری شیائومی 14T وجود دارد ولی به تازگی مشخصات فنی سیستم دوربین گوشی‌های جدید این برند در دسترس قرار گرفته است.

شایان ذکر است که مشخصات فنی دوربین‌های سری شیائومی 14T از کد‌های موجود در سیستم‌عامل HyperOS استخراج شده و می‌توان به درستی آن اطمینان داشت.

شیائومی 13T پرو

شیائومی 13T پرو

جزئیات فنی دوربین‌های شیائومی 14T و 14T پرو

طبق اطلاعات فاش‌شده، شیائومی 14T پرو برای دوربین اصلی خود از سنسور OmniVision OV50H استفاده خواهد کرد که در گوشی شیائومی ۱۴ نیز به کار رفته است. 

برای مقایسه، ردمی K70 اولترا که نسخه بازار چین این محصول به شمار می‌رود از سنسور IMX906 برای دوربین اصلی بهره می‌برد. در این رابطه، مدل پرو سری شیائومی 14T در زمینه تصویربرداری عملکرد بهتری به نسبت گوشی ردمی خواهد داشت. 

شیائومی 14T پرو همچنین با سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی SK5JN1 سامسونگ همراه خواهد شد در حالی که ردمی K70 اولترا به طور کلی از سنسور تله‌فوتو بی‌بهره است. سومین دوربین شیائومی 14T پرو نیز لنز فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision OV13B خواهد بود. 

ردمی K70 اولترا

ردمی K70 اولترا

از سوی دیگر، شیائومی 14T دقیقاً از سنسور تله‌فوتو و لنز فوق‌عریض مشابه مدل پرو بهره خواهد برد. تفاوت بین این دو گوشی به دوربین اصلی آن‌ها مربوط می‌شود چرا که مدل استاندارد سری شیائومی 14T به سنسور IMX906 مجهز خواهد شد.

ناگفته نماند که هر دو مدل سری شیائومی 14T احتمالاً برای دوربین سلفی خود سنسور S5KKD1 را به همراه خواهند داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش‌های غیر رسمی، شیائومی 14T و 14T پرو به ترتیب از تراشه‌های دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس بهره خواهند برد. همچنین انتظار داریم این گوشی‌ها در ماه اوت سال جاری میلادی معرفی شوند. 

برچسب‌ها: