خانهاخبار
طراحی نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار تایید شد

طراحی نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار تایید شد

هواوی ویدئویی از گوشی میت XT را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را تایید می‌کند.

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

هفته آینده، هواوی از نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار که میت XT نام دارد، رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، تصاویری از این دستگاه خاص فاش شده که تنها بخشی از جزئیات طراحی آن را نشان داده‌اند. حالا اما این برند چینی خود دست به‌ کار شده و ویدئویی را به اشتراک گذاشته که طراحی مدل جدید سری میت را تایید می‌کند. 

مکانیسم لولای دوگانه و سه نمایشگر هواوی میت XT

ویدئوی رسمی تاشدنی موردانتظار هواوی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، طراحی پنل پشتی این دستگاه در دو حالت باز و بسته‌شده را نشان می‌دهد. این کلیپ همچنین تایید کرده که محصول جدید غول فناوری چینی از سه نمایشگر و دو لولا بهره می‌برد. 

در پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین را مشاهده می‌کنیم که در آن دوربین چهارگانه قرار دارد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی به سنسور تله‌فوتو پریسکوپی مجهز خواهد بود.

طراحی پنل پشتی هواوی میت XT

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نسخه جدید میت X با نمایشگر ۱۰ اینچی (در حالت باز‌شده) و یک تراشه 5G از سری Kirin همراه خواهد شد. شایعه شده ضخامت این محصول در حالت باز‌شده برابر با ۵ میلی‌متر خواهد بود. برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که تاشدنی خاص هواوی با قیمت ۱۴٬۹۰۰ یوآن (۲۰۰۰ دلار)‌ به فروش خواهد رسید.

در نهایت باید اشاره کرد که میت XT در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: