خانهاخبار
نمایشگر وان پلاس ۱۳ درخشان‌تر از قبل خواهد شد

نمایشگر وان پلاس ۱۳ درخشان‌تر از قبل خواهد شد

وان پلاس به تازگی تایید کرده که پرچمدار موردانتظار این برند به نمایشگر X2 اولد شرکت BOE مجهز می‌شود. 

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

تقریباً تمامی گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی شده‌اند و حالا همه نگاه‌ها به سوی سری آیفون ۱۶ است که با نسل جدید تراشه‌های موبایلی بازار عرضه می‌شود. ماه آینده، دو برند کوالکام و مدیاتک نیز از سخت‌افزارهای جدید خود رونمایی خواهند کرد که به ترتیب اسنپدراگون ۸ نسل چهار و دیمنسیتی ۹۴۰۰ نام دارند. 

با معرفی این دو تراشه، نسل تازه گوشی‌های پرچمدار اندرویدی آغاز می‌شود. یکی از این محصولات موردانتظار وان پلاس ۱۳ خواهد بود که حالا تایید شده با نمایشگر اولد شرکت BOE همراه خواهد شد.

نمایشگر وان پلاس ۱۲

روز گذشته، شرکت BOE اعلام کرد که به زودی از مدل جدید نمایشگر سری X پرده‌برداری خواهد کرد. در این رابطه، یکی مقام‌های ارشد وان پلاس اذعان کرده که یک گوشی این برند به صفحه‌نمایش موردنظر مجهز خواهد شد. 

لوییس لی، مدیر ارشد برند وان پلاس در چین، گزارش کرده نسل نخست نمایشگر‌ BOE (موجود در وان پلاس ۱۲) عملکرد بسیار خوبی داشته و مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این پنل حتی موفق به کسب گواهی Display Mate A پلاس شده و از بهترین نمایشگر‌های بازار به شمار می‌رود.

آقای لی در گزارش خود اشاره‌ای به نام دقیق محصول موردانتظار این برند نکرده، ولی به نظر می‌رسد این دستگاه همان وان پلاس ۱۳ خواهد بود. شایعه شده که این پرچمدار در اواخر ماه اکتبر سال جاری معرفی خواهد شد و سپس در ماه دسامبر همین سال برای بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

وان پلاس ۱۲

گوش پرمیوم غول فناوری چین ظاهراً به نمایشگر X2 شرکت BOE مجهز خواهد شد که در مقایسه با نسل قبلی، کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از روشنایی بیشتری پشتیبانی می‌کند. همچنین این پنل با قابلیت‌های محافظت از چشم متنوع‌تری همراه می‌شود. 

برای مقایسه، صفحه‌نمایش وان پلاس ۱۲ در حالت High Brightness Mode از روشنایی ۱۶۰۰ نیتی بهره می‌برد و در حالت روشنایی حداکثری، می‌تواند به ۴۵۰۰ نیت دست پیدا کند. همچنین به لطف گواهی Intelligent Eye Care و فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM، این نمایشگر از آسیب‌دیدن چشمان کاربر جلوگیری می‌کند.

برچسب‌ها: