خانهاخبار
تراشه به‌کاررفته در میان‌رده جدید ویوو تایید شد

تراشه به‌کاررفته در میان‌رده جدید ویوو تایید شد

گوشی ویوو V40 پرو که احتمالاً نسخه بازار جهانی ویوو S19 پرو محسوب می‌شود به تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز خواهد بود.

۲ مرداد ۱۴۰۳

با توجه به این که گوشی ویوو V40 پرو در گواهی‌های مختلفی ثبت شده است، انتظار می‌رود که میان‌رده جدید ویوو به زودی برای بازارهای جهانی معرفی شود. برای مثال، این گوشی اخیراً با شناسه مدل V2347 در گواهی بلوتوث (Bluetooth SIG) لیست شده است. 

حالا ویوو V40 پرو به تازگی با شناسه مدل مشابه در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته که حاوی جزئیات فنی مربوط به تراشه، حافظه و سیستم‌عامل این گوشی است.

بنچمارک گیک‌بنچ ویوو V40 پرو

طبق اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، قلب تپنده ویوو V40 پرو یک تراشه ۸ هسته‌ای خواهد بود که از یک هسته با فرکانس ۳٫۵۳ گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس ۳ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 

جزئیات فنی لیست‌شده در گیک‌بنچ تایید می‌کنند که میان‌رده جدید ویوو به تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز خواهد بود. این تراشه سال گذشته و به عنوان تراشه پرچمدار مدیاتک معرفی شد. ویوو V40 پرو همچنین با حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در گیک‌بنچ ثبت شده که انتظار می‌رود برپایه رابط کاربری Funtouch 14 باشد. 

ویوو S19 پرو

ویوو S19 پرو

شایان ذکر است که ویوو V40 پرو احتمالاً به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی ویوو S19 پرو عرضه خواهد شد. ویوو به طور معمول گوشی‌های سری S را با برند V روانه بازارهای جهانی می‌کند. 

در صورتی که ویوو V40 پرو نسخه بازار جهانی S19 پرو باشد، انتظار داریم که میان‌رده موردانتظار ویوو به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد، بدنه فوق‌نازک، دوربین سه‌گانه، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۸۰ واتی مجهز شود. 

برچسب‌ها: