خانهاخبار
نسخه جدید One UI در این تاریخ معرفی خواهد شد

نسخه جدید One UI در این تاریخ معرفی خواهد شد

سامسونگ احتمالاً در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که در تاریخ ۳ اکتبر (۱۲ مهر) برگزار می‌شود از بروزرسانی One UI 7 رونمایی خواهد کرد. 

۱۴۰۳/۴/۷

سامسونگ ظاهراً در حال توسعه نسخه جدید از رابط کاربری گوشی‌های خود است که One UI 7 نام دارد. در حالی که غول فناوری کره هنوز هیچ اشاره رسمی به بروزرسانی موردانتظار گوشی‌های گلکسی نکرده است، زمان احتمالی رونمایی از One UI 7 فاش شده است. 

رابط کاربری One UI 6.1 که در فصل بهار سال جاری میلادی عرضه شد یک بروزرسانی بزرگ برای گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود چرا که این نسخه از One UI قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی مانند Circle to Search و Live Translate‌ را در اختیار محصولات پرچمدار این برند قرار داد.

لوگوی گلکسی سامسونگ
 

سامسونگ درنظر دارد تا نسخه دیگری از One UI 6.1 را عرضه کند که با نام One UI 6.1.1 شناخته می‌شود. شایعه شده این بروزرسانی نیز بهبودهای مهمی را برای گوشی‌های سامسونگ به ارمغان می‌آورد. 

حالا وبسایت SamMobile در گزارشی ادعا کرده که بروزرسانی One UI 7 در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ معرفی خواهد شد. رویداد موردانتظار این برند کره‌ای ظاهراً در تاریخ ۳ اکتبر (۱۲ مهر) برگزار می‌شود. انتظار می‌رود اندکی پس از معرفی One UI 7، نخستین نسخه پایدار از این بروزرسانی در اختیار گوشی‌های سازگار قرار بگیرد. 

سال گذشته، کنفرانس توسعه‌دهندگان در ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برگزار شد و نسخه پایدار بروزرسانی One UI 6.0 در همان ماه برای گوشی‌های سامسونگ عرضه شد. 

رابط کاربری One UI سامسونگ

شایان ذکر است بروزرسانی One UI 7 برپایه اندروید ۱۵ خواهد بود و در حال گذراندن مراحل آزمایش داخلی توسط سامسونگ است. 

بروزرسانی One UI 7 احتمالاً باعث بهبود طراحی رابط کاربری، NFC، انیمیشن‌ها، اتصال بلوتوث Auracast و عمر باتری خواهد شد. از سوی دیگر، گزارش شده که نسخه جدید One UI با قابلیت جدیدی برای قفل‌کردن اپلیکیشن‌ها همراه می‌شود. به علاوه، احتمال دارد این بروزرسانی بهبودهایی را نیز برای سیستم هوش مصنوعی Galaxy AI به ارمغان بیاورد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)