خانهاخبار
لنوو تب پلاس معرفی شد؛ یک تبلت و یک اسپیکر!

لنوو تب پلاس معرفی شد؛ یک تبلت و یک اسپیکر!

لنوو از تبلت جدیدی رونمایی کرده که به هشت اسپیکر JBL مجهز شده و از نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی بهره می‌برد. 

۱ تیر ۱۴۰۳

روز گذشته، لنوو از تبلت جدیدی به نام لنوو تب پلاس (Lenovo Tab Plus) رونمایی کرد که با تمرکز ویژه برای قابلیت‌های سرگرمی توسعه داده شده است. به لطف ۸ اسپیکر باکیفیت JBL، تبلت لنوو عملکرد قابل‌توجهی در زمینه پخش موسیقی خواهد داشت. 

لنوو ادعا می‌کند تبلت تب پلاس می‌تواند به یک اسپیکر بلوتوثی تبدیل شود. در این راستا، کاربران می‌توانند گوشی خود را به این تبلت متصل کنند و از اسپیکرهای قدرتمند آن استفاده کنند. 

اسپیکرهای لنوو تب پلاس

سیستم اسپیکر لنوو تب پلاس از چهار توییتر و چهار ووفر بهره می‌برد که صدای استریو در حد ۲۶ وات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین اسپیکرهای این تبلت با فناوری دالبی اتمس همراه شده‌اند. به علاوه، هدفون‌ها به لطف جک ۳٫۵ میلی‌متری لنوو تب پلاس از صدای باکیفیت ۲۴ بیتی و فرکانس ۹۶ کیلوهرتزی پشتیبانی خواهند کرد. 

تبلت لنوو تب پلاس از یک قابلیت کنترل حجم صدا قابل‌شخصی‌سازی بهره می‌برد که می‌تواند به طور خودکار حجم صدا را در یک برنامه خاص افزایش دهد و یا در زمان اجرای یک برنامه صدا را کم کند.

در پنل پشتی تبلت جدید لنوو یک کیک‌استند (پایه نگه‌دارنده) را مشاهده می‌کنیم که کاربر در هنگام تماشای ویدئو یا فیلم می‌تواند از آن استفاده کند. کیک‌استند تبلت لنوو تب پلاس تا زاویه ۱۷۵ درجه قابل‌ تنظیم است. 

لنوو تب پلاس از نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی ال‌سی‌دی برخوردار است که از رزولوشن تصویر ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است که به روشنایی ۴۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

نمایشگر تبلت لنوو تب پلاس

قلب تپنده تبلت لنوو تراشه مدیاتک هلیو G99 است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. با درگاه کارت حافظه microSD، حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه به راحتی قابل‌افزایش است. 

دوربین اصلی لنوو تب پلاس در خود سنسور ۸ مگاپیکسلی را جای داده در حالی که دوربین سلفی از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی موردنیاز این تبلت توسط باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

لنوو تایید کرده که تبلت تب پلاس با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و تا دو سال بروزرسانی اصلی را دریافت خواهد کرد. پچ‌های امنیتی نیز تا سال ۲۰۲۸ میلادی در اختیار این تبلت قرار خواهند گرفت. وزن لنوو تب پلاس برابر با ۶۵۰ گرم اعلام شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که لنوو تب پلاس در رنگ خاکستری با قیمت ۲۷۹ یورو / ۲۹۰ دلار به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: