GSM-logo
خانهاخبار
الگوریتم جدید آزمایشی یوتیوب؛ فید اشتراک‌های شخصی‌سازی‌شده

الگوریتم جدید آزمایشی یوتیوب؛ فید اشتراک‌های شخصی‌سازی‌شده

یوتیوب در حال آزمایش الگوریتمی جدید برای فید اشتراک‌های شماست که با نمایش محتوای مورد علاقه‌تان در اولویت، تجربه شما را متحول خواهد کرد.
 

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

یوتیوب به طور مداوم در حال آزمایش ویژگی‌های جدیدی است که بهبود تجربه کاربران را در پلتفرم خود فراهم می‌کند.

آزمایش‌ها به صورت معمول برای مدت زمان محدود و برای گروه محدودی از کاربران در دسترس قرار می‌گیرند.

از امروز، یوتیوب اعلام کرده است که یک ویژگی جدید را در قالب فید اشتراک‌های شخصی‌سازی‌شده در حال آزمایش است. این ویژگی به نام «Most Relevant» به برخی از کاربران منتخب یوتیوب ارائه می‌شود.

الگوریتم جدید فید یوتیوب

اگر به عنوان یکی از کاربران انتخاب شده در این آزمایش باشید، می‌توانید تراشه یا آواتار «Most Relevant» را انتخاب کرده و فید خود را به‌روزرسانی کنید تا به طور خودکار محتوای کانال‌هایی که بیشتر تماشا می‌کنید یا اخیراً با آن‌ها تعامل داشته‌اید، نمایش داده شود.

با توجه به اینکه این یک ویژگی اختیاری است، فید اشتراک‌های معمولی همچنان تنظیمات پیش‌فرض خود را خواهند داشت؛ بنابراین اگر تمایلی به شرکت در این آزمایش ندارید، نگران نباشید.

یوتیوب اعلام کرده است که این آزمایش در حال راه‌اندازی برای درصد کمی از بینندگان نسخه‌ی موبایل است و بر اساس بازخورد دریافتی از کاربران، این ویژگی گسترش خواهد یافت.