خانهاخبار
رندرهای پیکسل ۹ یک بهبود غیرمنتظره آن را نشان می‌دهند

رندرهای پیکسل ۹ یک بهبود غیرمنتظره آن را نشان می‌دهند

پیکسل ۹ احتمالا به اولین مدل استاندارد تاریخ سری پیکسل بدل خواهد شد که با دوربین سه‌گانه همراه می‌شود.

۵ بهمن ۱۴۰۲

روز گذشته، افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks نخستین رندرهای پرچمدار پرمیوم گوگل موسوم به پیکسل ۹ پرو را به اشتراک گذاشت. حالا اما امروز این افشاگر رندرهای نسخه استاندارد آن یعنی پیکسل ۹ را منتشر کرده که جزئیات جدیدی از این گوشی را تایید می‌کنند.

pixel 9 1.jfif

رندرهای سری پیکسل ۹ در حالی منتشر شده که هنوز تا رونمایی از سری پرچمدار جدید گوگل ۹ ماه زمان باقی مانده است. به مانند نسخه پرو، پیکسل ۹ نیز از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و همچنین ماژول دوربین کپسولی‌شکل برخوردار می‌شود که طراحی آن یادآور ماژول گوشی تاشو پیکسل فولد است. 

pixel 9 2.jfif

ابعاد پیکسل ۹ برابر با ۱۵۲٫۸ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر گزارش شده است. در مقایسه با پیکسل ۸، پرچمدار موردانتظار گوگل اندکی طویل‌تر و عریض‌تر خواهد بود. نمایشگر دستگاه نیز کاهش جزئی خواهد داشت و به ۶٫۱ اینچ خواهد رسید. 

همانطور که در این رندرها مشخص است، بزرگ‌ترین بهبود پیکسل ۹ به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود. رندرهای پیکسل ۹ نشان می‌دهند که این گوشی با دوربین سه‌گانه همراه خواهد شد که یکی از سنسورهای آن احتمالا از نوع پریسکوپی خواهد بود. 

pixel 9 3.jfif

در صورت صحت این موضوع، پیکسل ۹ به اولین مدل استاندارد تاریخ سری پیکسل بدل خواهد شد که به سه دوربین مجهز می‌شود. برای مقایسه، پیکسل ۸ تنها به دوربین اصلی و لنز فوق عریض مجهز است که عملکرد بسیار خوبی در تست‌های فنی داشته‌اند. حالا با تجهیز پیکسل ۹ به سه دوربین، انتظار می‌رود که پرچمدار گوگل عملکرد بهتری در تصویربرداری داشته باشد. دیگر ویژگی جدید پیکسل ۹ سنسور سنجش دمای آن خواهد بود که تصور می‌شد تنها در نسخه پرو سری به کار رود.

pixel 9 4.jfif

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو احتمالا از تراشه تنسور G4‌ بهره خواهد برد که براساس شایعات قبلی، برپایه فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ توسعه داده خواهد شد.