خانهاخبار
تصاویری از جعبه گوگل پیکسل ۸ فاش شدند

تصاویری از جعبه گوگل پیکسل ۸ فاش شدند

به تازگی شاهد افشای تصاویری مربوط به جعبه پرچمدار جدید شرکت گوگل هستیم.
۸ مهر ۱۴۰۲

طراحی جعبه گوشی گوگل پیکسل ۸ که در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی می‌شود؛ به تازگی فاش شده و همانند ادعاهای گزارشات پیشین، قاب پشتی و جزیره دوربین این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

image

 

در بخش پشتی جعبه این گوشی، شاهد هش‌تگ #TeamPixel و برخی از مشخصات سخت افزاری پیکسل ۸ هستیم. پرچمدار جدید گوگل که شماره مدل G9BQD را دارد؛ از نمایشگری ۶.۲ اینچی استفاده کرده و این نسخه از آن، در رنگ فندقی و به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

 

در روز گذشته، شاهد افشای مشخصات سخت افزاری پرچمداران جدید گوگل یا همان پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو بودیم. این دو گوشی از چیپست جدید تنسور G3 استفاده کرده و دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر‌های ۶.۲ و ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هستند. پرچمدار اصلی این شرکت یعنی پیکسل ۸ پرو، دوربین‌های باکیفیت‌تری را به همراه داشته و قابلیت منحصر به فردی برای سنجش دما را نیز ارائه می‌دهد.

image

 

درباره طراحی جعبه گوگل پیکسل ۸ و مشخصات سخت افزاری پرچمداران جدید این شرکت چه فکر می‌کنید؟ آیا این نسل از گوشی‌های پیکسل، موجب افزایش محبوبیت این سری در میان کاربران خواهد شد یا خیر؟