خانهاخبار
هرآنچه که تاکنون درباره ایرپادز پرو 3 می‌دانیم

هرآنچه که تاکنون درباره ایرپادز پرو 3 می‌دانیم

ایرپاد پرو 3 جزو محصولاتی است که احتمال دارد در مراسم آتی اپل در کنار سری آیفون 16 معرفی شود. اما تاکنون در مورد آن چه می‌دانیم؟

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

هدفون‌های بی‌سیم اپل که با نام ایرپاد شناخته می‌شوند، جزو باکیفیت‌ترین دستگاه‌هایی هستند که می‌توان برای استفاده‌های مختلفی آن‌ها را در نظر داشت. 

حالا طرفداران اپل منتظر هستند تا پس از استفاده از شارژ USB-C در ایرپادهای سال 2023، دوباره با ایرپاد پرو 3 شگفتی ببینند. بنابراین در این مطلب همه مواردی که تاکنون در مورد آن شنیده‌ایم را بررسی می‌کنیم.

قیمت و زمان رونمایی از ایرپاد پرو 3

در رویداد نزدیک اپل که «Glowtime» نام دارد، قرار است سری آیفون 16 رونمایی شوند اما در کنار آن قطعا محصولات دیگری نیز خواهد بود که افشاگران یکی از آن‌ها را ایرپاد پرو 3 می‌دانند.

با نظر به تاریخچه کوتاه سری ایرپاد پرو که از سال 2019 وارد بازار شدند، زمان به سمت انتشار بعدی متمایل است. همچنین با در نظر گرفتن این‌که نسل دوم ایرپاد پرو سه سال بعد عرضه شد، در نتیجه امسال باید خود را برای سری جدید آماده کنیم.

AirPods Pro 3

در این مدت تمامی نسل‌های ایرپاد پرو با قیمت 249 دلار فروخته شده است. اما با توجه به این‌که تاکنون تنها دو نسل از آن ساخته شده، در نتیجه به این روند نمی‌توان اطمینان قطعی کرد. اگر با همان قیمت 249 دلار عرضه شود، می‌توان این روند را قبول داشته و حتی برای سال‌های بعد نیز تعمیم داد.

طراحی و قابلیت‌های ایرپاد پرو 3

از دو سال پیش، افشاگر مشهور مارک گورمن ادعا کرده که با در نظر گرفتن اینکه دو نسل گذشته به‌ترتیب تراشه‌های H1 و H2 را داشته‌اند، در نتیجه ایرپاد پرو 3 به تراشه H3 مجهز خواهد بود.

او همچنین به قابلیت‌های پیشرفته سلامتی ایرپاد پرو 3 نیز اشاره کرده که قرار است از ویژگی‌های ردیابی سلامت اپل واچ پیروی کند.

قابلیت بررس مشکلات شنوایی، قابلیت دیگری است که احتمالا در ایرپاد پرو 3 ببینیم. در واقع این قابلیت با پخش آهنگ‌ها و صداهای در فرکانس‌های مختلف، قدرت شنوایی افراد را ارزیابی می‌کند. 

مشابه همین قابلیت در حال حاضر روی اپل واچ قرار دارد که با سنسورهای مختلف می‌تواند موارد قلبی فرد را بررسی کند.

AirPods Pro 3

استفاده از حسگرهایی مانند سنسور دما از جمله مواردی هستند که گفته می‌شود اپل برای قابلیت‌های ایرپاد پرو 3 در نظر خواهد گرفت. در واقع استفاده از سنسور دما بدین منظور انجام خواهد شد که اندازه‌گیری دمای بدن از گوشی می‌تواند دقت بالاتری نسبت به مچ دست داشته باشد.

بهبود کیفیت صدا و افزایش عمر باتری مواردی هستند که قطعا در ایرپاد پرو 3 خواهیم دید.

همچنین در برخی منابع به کنترلرهای رسانه‌ای رو کیس ایرپاد پرو 3 اشاره شده که تاکنون جزئیات چندان معتبری در مورد آن‌ منتشر نشده است. 

برچسب‌ها: