خانهاخبار
Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد

شرکت کونامی به تازگی اعلام کرده که بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن ۴ نیز منتشر می‌شود.
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

شرکت کونامی به تازگی اعلام کرده که بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol .1 برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد. این عنوان که در واقع کلکسیونی از نسخه‌های ریمستر شده بازی‌های Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater است؛ چندی پیش برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و پی سی معرفی شد.

image

 

به گفته کونامی، عده زیادی از کاربران تقاضای عرضه این عنوان برای کنسول محبوب پلی استیشن ۴ را داشته‌اند و به همین دلیل، آنها تصمیم گرفتند تا نسخه‌ای دیجیتال از Metal Gear Solid: Master Collection Vol .1 را برای این پلتفرم منتشر کنند. کاربران کنسول‌های نسل نهمی امکان خرید نسخه فیزیکی و دیجیتال این کلکسیون از بازی‌های ریمستر شده را خواهند داشت.

این بازی قرار است تا در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای کنسول‌های نسل نهمی و پی سی منتشر شود؛ اما کونامی هنوز زمان عرضه نسخه پلی استیشن ۴ آن را تایید نکرده است. در بررسی‌های اولیه، گزارش داده شده که این بازی روی برخی از پلتفرم‌ها با رزولوشن 720p اجرا شده و روی کنسول نینتندو سوییچ نیز فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. سری متال گیر سالید که توسط «هیدئو کوجیما» ساخته شده است؛ یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین فرنچایز‌های قدیمی گیمینگ بوده و نخستین بازی‌ها در ژانر مخفی‌کاری به حساب می‌آیند.

image

 

آقای «کوجیما» پیش از انتشار بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain کونامی را ترک کرد و متاسفانه دیگر نقشی در این سری ندارد. کونامی مدتی پیش نسخه‌ای بازسازی شده از عنوان سوم این سری را نیز معرفی کرد که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نام دارد. با استناد به شایعات، این شرکت در آینده بخش دوم این کلکسیون را نیز عرضه کرده که شامل عناوین Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots، Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می‌شود.

image

 

درباره عرضه Metal Gear Solid: Master Collection Vol .1 برای کنسول محبوب پلی استیشن ۴ چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران قدیمی سری متال گیر و سایر بازی‌های «هیدئو کوجیما» هستید یا تا به حال آثار وی را تجربه نکرده‌اید؟