خانهاخبار
نوبیا طراحی رسمی رد مجیک 8S پرو را به نمایش گذاشت

نوبیا طراحی رسمی رد مجیک 8S پرو را به نمایش گذاشت

گوشی گیمینگ جدید نوبیا از زبان طراحی نسخه‌های قبلی سری رد مجیک بهره می‌برد.
۸ تیر ۱۴۰۲

نسل جدید گوشی گیمینگ نوبیا موسوم به رد مجیک 8S پرو هفته‌ آینده و در تاریخ ۱۴ تیر (۵ ژوئیه) برای بازار چین معرفی خواهد شد. اکثر مشخصات فنی این گوشی با نسخه‌ قبلی خود یکسان است و تنها از نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو با فرکانس حداکثری ۳٫۳۶ گیگاهرتزی بهره می‌برد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبیا امروز تصاویر رندری رسمی رد مجیک 8S پرو را به اشتراک گذاشت که طراحی این گوشی را نشان می‌دهند. 

image

مطابق انتظار، رد مجیک 8S پرو با زبان طراحی مشابه رد مجیک ۸ پرو همراه خواهد شد. در واقع، تنها شکل نوشته‌ها و چگونگی نمایش فن خنک‌کننده در گوشی جدید نوبیا عوض شده است. این تغییرات صرفا برای تشخیص رد مجیک 8S پرو از نسخه‌های سری رد مجیک ۸ خواهد بود و هیچ بهبود فنی را برای دستگاه به ارمغان ندارند. 

همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، نسخه شفاف رد مجیک 8S پرو از نورپرداری RGB برای قسمت فن خنک‌کننده و لوگوی Red Magic برخوردار خواهد بود. یک مدل دیگر نیز وجود دارد که از نورپردازی RGB بی‌بهره است و در این راستا، انتظار می‌رود با قیمت کمتری در دسترس کاربران قرار بگیرد. رنگ‌بندی گوشی گیمینگ نوبیا شامل دو رنگ مشکی و نقره‌ای خواهد بود. 

دیگر جزئیات طراحی رد مجیک 8S پرو تفاوتی با نسخه‌های قبلی این گوشی ندارد. محصول موردانتظار نوبیا از لبه‌های تخت، دوربین سلفی زیر نمایشگر، درگاه USB-C در قسمت پایین و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در بخش بالای بدنه بهره خواهد برد. رد مجیک 8S پرو همچنین از کلید اختصاصی Game Mode و دکمه‌های حساس به لمس برخوردار خواهد بود. لنزهای دوربین نیز به صورت عمودی و جداگانه در پنل پشتی دستگاه جای گرفته‌اند و خبری از ماژول دوربین نخواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که رد مجیک 8S پرو احتمالا به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتزی  مجهز خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود نوبیا رد مجیک 8S پرو در کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی روانه بازار شود.