خانهاخبار
مینگ چی کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار امسال معرفی می‌شود

مینگ چی کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار امسال معرفی می‌شود

مینگ چی کو افشاگر با سابقه محصولات اپل امروز در توییتر اعلام کرده که هدست واقعیت ترکیبی اپل، همانطور که پیش‌تر هم گفته بود بر خلاف شایعات در ماه جاری میلادی معرفی نخواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

مینگ چی کو تحلیلگر معتبر اپل، امروز در توییتی اظهار کرده که تاخیرهای مداوم در توسعه هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا باعث شده که ارسال انبوه این دستگاه در پایان سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم سال جاری میلادی انجام شود؛ در نتیجه همانطور که کو در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) پیش‌بینی کرده بود، اپل رویدادی را برای معرفی این دستگاه در ماه جاری میلادی (ژانویه) برگزار نخواهد کرد.

image

 

این تحلیلگر اکنون معتقد است که به احتمال قوی این هدست در یک رویداد رسانه‌ای بهاری یا در WWDC 2023 در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۲) معرفی خواهد شد:

بعید است که اپل یک رویداد رسانه‌ای برای دستگاه جدید خود در ژانویه برگزار کند. در این مرحله به نظر می‌رسد اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را در یک رویداد رسانه‌ای بهاری یا در کنفرانس WWDC امسال بر اساس پیشرفت فعلی توسعه این محصول معرفی کند.

کو می‌گوید که تاخیر در توسعه هدست در حال حاضر ناشی از مشکلات مربوط به تست افت مکانیکی و در دسترس بودن ابزارهای توسعه نرم افزار است.

در اوایل این هفته گزارش مفصلی از The Information تقدیم شما کردیم که فهرستی طولانی از ویژگی‌های این دستگاه را ارایه کرده بود که تا به حال نشنیده بودیم؛ از جمله این موارد صفحه دیجیتال تاج مانند برای انتقال سریع بین حالت‌های دید مجازی و واقعی، بسته باتری نصب شده روی کمر و موارد دیگر که اولین بار بود در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل گفته می‌شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)