خانهاخبار
باز هم در مورد محبوبیت SMS

باز هم در مورد محبوبیت SMS

به گزارش گروه خبری GSM، سود حاصل از SMS سال به سال بیشتر شده و اپراتورهای شبکه های موبایل درآمد چشمگیری از این سرویس حاصل کرده اند. طبق بررسی های ........
۲۶ خرداد ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، سود حاصل از SMS سال به سال بیشتر شده و اپراتورهای شبکه های موبایل درآمد چشمگیری از این سرویس حاصل کرده اند. طبق بررسی های انجام شده در کل جهان، سود حاصل از انواع پیام های ارسال شده 80 میلارد دلار از این مقدار درآمد حاصل از SMS حدود 60 میلیارد دلار بوده است.
تکنولوژی های ارسال پیام از طریق موبایل شامل MMS ( سرویس مالتی مدیا )، SMS ( پیام کوتاه )، ایمیل موبایل و MIM ( پیام کوتاه فوری ) می باشد. شیوه ارسال پیام ها می تواند P2P ( فرد به فرد ) یا A2P ( برنامه به فرد ) باشد. A2P بیشتر به ارتباطات تجاری و اقتصادی و کاری از طریق SMS یا ایمیل و PSP به ارتباطات شخصی بین مردم از طریق SMS یا MMS اطلاق می شود. در بین همه این سرویس ها SMS از محبوبیت و رواج خاصی برخوردار است که از جمله مزیت های آن را می توان در سادگی ( هر کس می تواند به راحتی SMS ارسال کند )، قابلیت استفاده در همه جای دنیا و همه شبکه های مخابراتی، آگاهی مردم نسبت به ارسال و دریافت SMS و قابلیت اطمینان SMS دانست. استفاده از سرویس های SMS توسط دولت ها وسازمان های خاص نیز در جهان و به سرعت در حال افزایش است. همچنین از SMS برای اعلام خطر، آگاه کردن کارمندان و منظورهای آموزشی CRM استفاده می شود. به نظر می رسد SMS جزو روش های ارتباطی کلیدی در آینده محسوب شود.
به گزارش گروه خبری GSM، سود حاصل از SMS سال به سال بیشتر شده و اپراتورهای شبکه های موبایل درآمد چشمگیری از این سرویس حاصل کرده اند. طبق بررسی های انجام شده در کل جهان، سود حاصل از انواع پیام های ارسال شده 80 میلارد دلار از این مقدار درآمد حاصل از SMS حدود 60 میلیارد دلار بوده است.
تکنولوژی های ارسال پیام از طریق موبایل شامل MMS ( سرویس مالتی مدیا )، SMS ( پیام کوتاه )، ایمیل موبایل و MIM ( پیام کوتاه فوری ) می باشد. شیوه ارسال پیام ها می تواند P2P ( فرد به فرد ) یا A2P ( برنامه به فرد ) باشد. A2P بیشتر به ارتباطات تجاری و اقتصادی و کاری از طریق SMS یا ایمیل و PSP به ارتباطات شخصی بین مردم از طریق SMS یا MMS اطلاق می شود. در بین همه این سرویس ها SMS از محبوبیت و رواج خاصی برخوردار است که از جمله مزیت های آن را می توان در سادگی ( هر کس می تواند به راحتی SMS ارسال کند )، قابلیت استفاده در همه جای دنیا و همه شبکه های مخابراتی، آگاهی مردم نسبت به ارسال و دریافت SMS و قابلیت اطمینان SMS دانست. استفاده از سرویس های SMS توسط دولت ها وسازمان های خاص نیز در جهان و به سرعت در حال افزایش است. همچنین از SMS برای اعلام خطر، آگاه کردن کارمندان و منظورهای آموزشی CRM استفاده می شود. به نظر می رسد SMS جزو روش های ارتباطی کلیدی در آینده محسوب شود.