خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۳۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۳۵ میلیون تومان

بهترین گوشی موبایل تا ۳۵ میلیون تومان چیست؟ در این مطلب به معرفی ارزشمندترین گوشی‌های بازار در بازه قیمتی ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان در تیر ماه ۱۴۰۳ می‌پردازیم. 

 

۱۴۰۳/۲/۲۶
product-image

ناتینگ فون ۲

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

شیائومی 13T پرو

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

ریلمی GT3

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

وان‌پلاس ایس پرو

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

انتخاب گوش پرچمدار و بالارده با توجه به تنوع بالایی که وجود دارد، چندان کار آسانی نیست. مشخصات سخت‌افزاری نزدیک بهم، دوربین‌های توانمند و صفحه نمایش‌های باکیفیت از مواردی هستند که انتخاب را برای کاربران سخت می‌کند.

مشاهده قیمت آنلاین گوشی از جی‌اس‌ام

چنانچه قصد خرید گوشی موبایل تا ۳۵ میلیون تومان دارید، در این مطلب بهترین دستگاه‌های این بازه را به همراه کاربری آن‌ها معرفی می‌کنیم.

فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند بازار تا ۳۵ میلیون تومان

امروز، گوشی موبایل به یکی از اجزای جدا نشدنی زندگی مردم تبدیل شده و این دستگاه محبوب قادر است طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران مانند عکاسی یا بازی کردن را برطرف کند.

اگر به دنبال خرید گوشی هستید که هم مناسب بازی کردن باشد و هم از دوربین‌های توانمندی بهره ببرد می‌توانید بودجه خود را در محدوده ۳۵ میلیون تومان قرار دهید.

دستگاه‌هایی که در این بازه قیمتی قرار دارند اغلب از مشخصات فنی بسیار قدرتمندی بهره می‌برند. در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل هوشمند تا ۳۵ میلیون تومان می‌پردازیم.

اگر به دنبال گوشی همه فن حریف با دوربین‌های باکیفیت هستید؛ شیائومی 13T پرو

یکی از بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید تا ۳۵ میلیون تومان خریداری کنید، شیائومی 13T پرو است؛ دستگاهی قاتل پرچمدار که از مشخصات فنی جالب توجهی بهره می‌برد.

قیمت گوشی موبایل شیائومی

در ساخت این محصول از متریال باکیفیتی استفاده شده و علی‌رغم فریم پلاستیکی به‌هیچ عنوان حس ارزانی را به کاربر منتقل نمی‌کند.

در بخش جلویی شیائومی ۱۳ تی پرو شاهد قرارگیری صفحه نمایشی ۶.۶۷ اینچ از نوع AMOLED هستیم که می‌تواند تا ۶۸ میلیارد رنگ را نمایش دهد.

همچنین از نکات مثبت این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ‌نوسازی ۱۴۴ هرتز، حداکثر بیشینه روشنایی ۲۶۰۰ نیت و وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل اشاره کنیم که تجربه بصری بسیار مطلوبی را برای کاربران رقم می‌زند.

از نظر سخت‌افزار قاتل پرچمدار شیائومی به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز شده که از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Immortalis-G715 MC11 بهره می‌برد.

مشاهده لیست قیمت گوشی شیائومی از جی‌اس‌ام

برخورداری از چنین سخت افزاری به کاربران اجازه می‌دهد تا تمامی کارهای سبک و سنگین خود را به راحتی و بدون مشکل انجام دهند.

کمپانی چینی برای شیائومی ۱۳ تی پرو به سراغ لنزهایی تنظیم شده توسط لایکا رفته است؛ در واقع تا قبل از این اقدام، لنزهای لایکا فقط در گوشی‌های پرچمدار شیائومی قرار می‌گرفتند.

این دوربین‌ها متشکل‌اند از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید. برای سلفی گرفتن هم دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

شیائومی ۱۳ تی پرو انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند؛ باتری لیتیوم پلیمری که امکان شارژ آن با حداکثر توان ۱۲۰ وات وجود دارد. همچنین باید اشاره کنیم که مدت زمان انتظار برای شارژ کامل این گوشی تقریبا ۱۹ دقیقه اعلام شده است.

اگر به دنبال گوشی با طراحی خاص و جذاب هستید؛ ناتینگ فون ۲

ناتینگ یک شرکت نوپا و تازه‌وارد است تا به روند تکراری و کسل‌کننده بودن گوشی‌های موبایل جلوگیری پایان دهد.

قیمت گوشی ناتینگ فون ۲

دومین گوشی این شرکت با نام ناتینگ فون ۲ با مشخصات قدرتمندتری در مقایسه با قبل روانه بازار شده است. طراحی زیبا و خاص و کیفیت ساخت بالا از نکات مثبت بخش طراحی این گوشی هستند.

ناتینگ فون ۲ از صفحه نمایشی ۶.۷ اینچی از نوع LTPO OLED استفاده می‌کند که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف نرخ‌نوسازی دستگاه را تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهد.

همچنین این پنل به‌لطف برخورداری از وضوح +Full HD، تراکم ۳۹۴ پیکسل در هر اینچ و یک میلیارد رنگ گزینه ایده‌آلی برای تماشای فیلم و سریال محسوب می‌شود.

در بخش تراشه فون ۲ این شرکت به سراغ تراشه اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک رفته که همچنان از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار است و از پس اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی بالا برآید.

مجموعه دوربین‌های ناتینگ فون ۲ را دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنزهای واید و اولتراواید تشکیل می‌دهد. حفره قرار گرفته در پنل جلویی هم از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی ناتینگ فون ۲ به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند با استفاده‌های سبک تا یک روز دوام بیاورد. همچنین این محصول بالارده از سرعت شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند، ولی آداپتور آن را باید جداگانه خرید کنید.

اگر سرعت شارژ و ماندگاری باتری برایتان اهمیت دارد؛ ریلمی GT3

ریلمی یکی از شرکت‌های موفق در زمینه ساخت گوشی‌های باکیفیت و قیمت مناسب عملکرد بسیار خوبی دارد که باعث شده در مدت زمان کوتاهی نام خود را میان برندهایی همچون سامسونگ، اپل و دیگر موارد مطرح کند.

قیمت روز گوشی موبایل ریلمی

در بخش جلویی ریلمی می‌توان به پنلی ۶.۷۴ اینچی امولد اشاره کرد؛ پنلی که توانایی نمایش محتوا با حداکثر وضوح ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسل دارد. نرخ‌نوسازی این صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز است و می‌تواند تا ۱۴۰۰ نیت روشن شود.

انتخاب ریلمی برای قاتل پرچمدار خود تراشه اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک بوده که به‌دلیل برخورداری از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 730 قدرت پردازشی مناسبی دارد و می‌تواند بازی‌های سنگین را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کند.

دوربین‌های ریلمی جی‌تی ۳ داخل ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته که به‌جز دوربین اصلی، سایر حسگرهای آن عملکرد متوسطی دارند؛ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی میکروسکوپی.

استعلام قیمت روز گوشی‌های ریلمی از GSM

باتری به‌کار گرفته شده در این گوشی ریلمی ظرفیت معادل ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که ماندگاری مطلوبی از خود به‌جای می‌گذارد. با این حال، جذاب‌ترین بخش Realme GT3 پشتیبانی از شارژ سریع ۲۴۰ وات است که برای شار‌ژ کامل فقط به ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

اگر نرم‌افزار روان و سریع برایتان یک مزیت محسوب می‌شود؛ وان‌پلاس Ace پرو

وان‌پلاس شرکتی است که با محصولات قاتل پرچمدار خود شناخته می‌شود و توانسته با ارائه محصولات خوش قیمت در کنار مشخصات فنی خوب و رابط‌کاربری جذاب توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

قیمت روز گوشی موبایل وان‌پلاس

وان‌پلاس ایس پرو یکی از بهترین گوشی‌های بازار در بازه ۳۵ میلیون تومان به‌شمار می‌رود. این قاتل پرچمدار به صفحه نمایش باکیفیت امولد با رزولوشن +Full HD مجهز شده است که توانایی نمایش یک میلیارد هم دارد. همچنین نرخ‌نوسازی این پنل ۱۲۰ هرتز در نظر گرفته شده تا عملکرد سریعی داشته باشد.

در بخش پردازنده این گوشی می‌توان به تراشه پرچمدار اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک اشاره کرد که به علت برخورداری از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 730 عملکرد بسیار مطلوبی دارد و می‌تواند تمامی بازی‌های روز را با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کند.

از دوربین‌های گوشی وان‌پلاس ایس پرو نباید انتظارات بالایی داشته باشید؛ چرا که به‌جز دوربین اصلی، سایر دوربین‌های این دستگاه کاملا متوسط عمل می‌کنند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجموعه لنزهای قرار گرفته در پنل پشتی این قاتل پرچمدار هستند.

انرژی این OnePlus Ace Pro توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با استفاده‌های روزمره تا یک روز دوام می‌آورد. البته باید اشاره کنیم که این قاتل پرچمدار از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند که در مدت زمان بسیار کوتاهی این باتری را به شارژ کامل می‌رساند.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی ۴ گوشی ارزشمند بازار در بازه قیمتی ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان پرداختیم تا بتوانید متناسب با نیازهای بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان را خریداری کنید.

دستگاه‌هایی که در این بازه قرار گرفته‌اند، اغلب به سخت‌افزارهای قدرتمند مجهز شده‌اند که انتخاب مناسبی برای موبایل گیمرها به حساب می‌آیند.

همچنین اگر کیفیت عکاسی برایتان اهمیت دارد، این بازه قیمتی را پیشنهاد می‌کنیم. به‌نظر شما بهترین گوشی که تا ۳۵ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، چیست؟

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان از نظر دوربین چیست؟

یکی از بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید تا ۳۵ میلیون تومان خریداری کنید که از نظر دوربین عملکرد بسیار خوبی دارد، شیائومی 13T پرو است. این دستگاه دوربین‌های سه‌گانه با تنظیم لایکا مجهز شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید.

بهترین گوشی تا ۳۵ میلیون تومان از نظر طراحی چیست؟

اگر طراحی گوشی و خاص بودن برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنیم گوشی ناتینگ فون ۲ را خریداری کنید که از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره می‌برد و LED-های قرار گرفته در پنل پشتی به جذاب آن اضافه کرده است.

کدام گوشی تا ۳۵ میلیون تومان سریع‌ترین شارژ دارد؟

ریلمی GT3 از شارژر سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند و برای شارژ کامل تقریبا به ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

product-image

ناتینگ فون ۲

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

شیائومی 13T پرو

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

ریلمی GT3

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

وان‌پلاس ایس پرو

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)