خانهاخبار
سود سرشار اپل در سال 2012!!!

سود سرشار اپل در سال 2012!!!

سود اپل در سال 2012 از سود چند شرکت بزرگ با هم نیز بیشتر بوده است!
۱۳۹۱/۹/۶

سایت Statista گزارشی را منتشر کرده که در این گزارش درآمد سال مالی شرکت‌های بزرگی چون اپل، گوگل، یاهو، آمازون و چند شرکت دیگر را با هم مقایسه کرده است.

 

به گزارش همانطور که در این گزارش منتشر شده و در شکل نیز مشاهده می‌کنید درآمد سال 2012 اپل از مجموع درآمد شرکت‌های مایکروسافت، گوگل، eBay، یاهو، آمازون و فیس بوک بیشتر بوده است.

 

image

 

در سال 2012 اپل 156.5 میلیارد دلار درآمد داشته که  این میزان درآمد، سودی برابر 41.7 میلیارد دلار برای اپل به همراه داشته است. این در حالی است که مجموع سود شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، eBay، یاهو، فیس بوک و آمازون با هم برابر 34.4 میلیارد دلار بوده است و اپل به تنهایی توانسته 7 میلیارد دلار بیشتر از این میزان سود کسب کند.

 

شرکت‌های Dell، ایسوس، اینتل، ایسر، IBM، لنوو و اچ پی در مجموع توانسته‌اند سودی برابر 19.3 میلیارد دلار کسب کنند که این میزان از نصف سود اپل نیز کمتر است.

 

با این ارقام به این نتیجه می‌رسیم که هنوز اپل با ارزش‌ترین کمپانی در جهان است.

 

منبع: statista

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (99 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۴
Gooooo to samsung

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۴
باید بپذیرید که برترین برند جهان.ابر برند جهان سامسونگ هست.به شخصه من همه برندارو کار کردم ولی اپل فقط یک اسم هست که در برابر سامسونگ مثل اسباب بازی هست.توکه تاحالا گوشی 200تومنی بیشتر دستت نگرفتی باید به نوت2 بگی بد.اصلا نمیتونی درک کنی نوت2 چی هست.چون خیلی فرارتر از اونی هست که بخوای فکرشو کنی.دستت به گوشت نمیرسه میگی پیف پیف بو میده؟؟؟سامسونگ جز نواوری چیزه دیگه بلد نیس.اپل هم جز دزدی چیزه دیگه ای بلد نیس.درود بر سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۲
Man be shakhse aslan az apple khosham nemiyad.aslan karai nadare.faghat esmesh gondast.Samsung o eshghe oonam mahsoole jadidesh galaxy S4

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۱
الکی دارید باهم بحث می کنید چون هم سامسونگ داره سود می بره هم اپل ولی من وشما داریم وقتمونو الکی ازدست میدیم

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۱
سامسونگ جدا نواور هست با اون خبر.اپل فقط یک اسم توخالی هست