خانهاخبار
مجیک کیبورد با پایه آلومینیومی به طور رسمی معرفی شد

مجیک کیبورد با پایه آلومینیومی به طور رسمی معرفی شد

شرکت اپل در رویداد جدید خود، از لوازم جانبی آیپد نیز غافل نشده و نسل جدید مجیک کیبورد با بدنه آلومینیومی را معرفی کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۸

رویداد «Let Loose» شرکت اپل همچنان ادامه دارد و پس از معرفی نسخه ۲۰۲۴ آیپد پرو و آیپد ایر، شاهد رونمایی از نسل جدید لوازم جانبی این تبلت‌ها نیز هستیم. نسل جدید مجیک کیبورد که برای این تبلت‌های جدید ساخته شده است؛ فریم و پایه‌ای از جنس آلومینیوم را به همراه دارد. 

magic keyboard 1.jpg

استفاده از آلومینیوم در پایه و فریم این محصول، یکی از مشکلات اصلی مجیک کیبورد با آیپد که تقسیم وزن نامناسب است را برطرف می‌کند و ظاهر حرفه‌ای‌تری را نیز به این دستگاه خواهد بخشید. نسل جدید مجیک کیبورد همچنین ترک‌پد بزرگ‌تری با پوشش شیشه‌ای و بازخورد لرزشی را به همراه دارد که تجربه کار با این محصول را به مک‌بوک‌ها نزدیک‌تر می‌کند. 

magic keyboard 2.jpg

با وجود استفاده از آلومینیوم در پایه و فریم نسل جدید مجیک کیبورد، لایه بیرونی این محصول همچنان از جنس سیلیکون خواهد بود. در این نسل شاهد اضافه شدن دکمه‌های فانکشن نیز هستیم که در لیست درخواست‌های بسیاری از کاربران و منتقدین مجیک کیبورد حضور داشتند. مجیک کیبورد جدید از نسل پیشین سبک‌تر بوده و ضخامت آن نیز کاهش یافته است.

قیمت نسخه مخصوص آیپد‌های ۱۱ اینچی نسل جدید مجیک کیبورد، معادل با ۲۹۹ دلار است و نسخه ۱۳ اینچی آن نیز با قیمت ۳۴۹ دلار روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)