خانهاخبار
اپل از نسل جدید آیپد ایر رونمایی کرد

اپل از نسل جدید آیپد ایر رونمایی کرد

طی رویداد «Let Loose» شرکت اپل، برای نخستین بار شاهد معرفی نسل جدید آیپد ایر در دو نسخه ۱۰.۹ و ۱۲.۹ اینچی هستیم.

۱۴۰۳/۲/۱۸

شرکت اپل همانند انتظارات اکثر کاربران و رسانه‌ها، طی رویداد جدید خود با نام «Let Loose» از نسل جدید آیپد ایر رونمایی کرد. این نسل از تبلت‌های میان رده اپل، برای نخستین بار در دو نسخه با سایز‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی روانه بازار خواهند شد که آنها را به سری آیپد پرو نزدیک‌تر می‌کند.

ipad air 1.jpg

عرضه نسخه بزرگ‌تری از آیپد ایر، حرکت مثبتی از سوی اپل محسوب شده و گزینه مناسبی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که به دنبال نمایشگری ۱۳ اینچی بوده و تمایلی نیز به خرید آیپد پرو‌های گران قیمت ندارند. این تبلت‌ها نسل پیشین آیپد پرو، از چیپست M2 استفاده می‌کنند که از نظر قدرت پردازشی، همچنان عملکردی مثال زدنی را به نمایش می‌گذارد.

ipad air 2.jpg

در راستای کاهش هزینه‌ها، اپل همچنان از نمایشگر‌های LCD در این سری استفاده می‌کند و خبری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز در نسل جدید آیپد ایر نخواهد بود. این آیپد‌ها همچنین از نظر طراحی، تفاوت چندانی با نسل پیشین ندارند و همچنان دارای نمایشگری با حاشیه‌های نازک و فریمی آلومینیومی با گوشه‌های خمیده هستیم.

در بخش پشتی نسل جدید آیپد ایر، شاهد دوربین اصلی این تبلت هستیم و بر خلاف شایعات، دوربین کمکی در این نسل از آیپد ایر دیده نمی‌شود. همانند نسخه‌های پایه آیپد، دوربین سلفی این محصول نیز به حاشیه افقی دستگاه منتقل شده است که در حین اتصال به کیبورد، زاویه مناسب‌تری را در تماس‌های ویدیویی ارائه داده و از قابلیت سنتر استیج نیز پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی نسخه پایه این محصول، به ۱۲۸ گیگابایت افزایش یافته است و قابلیت‌هایی مانند سنسور تاچ آی‌دی روی دکمه پاور و اسپیکر‌های استریو همچنان در آن دیده می‌شوند.

air 3.jpg

نسل جدید آیپد ایر در رنگ‌های آبی، بنفش، طلایی و نوک مدادی روانه بازار خواهد شد. نسخه ۱۱ اینچی این تبلت با قیمت پایه ۵۹۹ دلار قابل تهیه است و در سوی دیگر، نسخه ۱۳ اینچی نیز قیمت پایه ۷۹۹ دلار را دارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)