خانهاخبار
نسخه اولترا گلکسی زد فولد ۶ واقعاً وجود دارد!

نسخه اولترا گلکسی زد فولد ۶ واقعاً وجود دارد!

شناسه مدل فاش‌شده از گلکسی زد فولد ۶ اولترا عرضه این گوشی موردانتظار را تایید می‌کند.

۱۴۰۳/۲/۸

همانطور که گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند، سامسونگ ظاهرا در حال توسعه یک مدل پرمیوم از گوشی گلکسی زد فولد ۶ است که احتمالا با نام گلکسی زد فولد ۶ اولترا عرضه خواهد شد. تا به امروز، هیچ مدرک محکمی برای اثبات معرفی این گوشی در دسترس قرار نگرفته بود.

حالا اما وبسایت AndroidHeadlines به تازگی به شناسه مدل گلکسی زد فولد ۶ اولترا دست پیدا کرده که عرضه آن را تایید می‌کند. 

شناسه گلکسی زد فولد ۶ اولترا

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم، یک گوشی با نام داخلی Q6A ثبت شده که از شناسه مدل SM-F958N بهره می‌برد. شناسه این دستگاه تایید می‌کند که گوشی موردنظر به سری محصولات اولترا سامسونگ تعلق دارد چرا که معمولاً شناسه تمامی محصولات اولترا برند کره‌ای به عدد ۸ ختم می‌شود.

برای مقایسه، در تصویر پایین گلکسی زد فولد ۶ را می‌بینم که با شناسه مدل SM-F956N‌ ثبت شده است. با توجه به شباهت بین این دو شناسه، می‌توان گفت که Q6A در واقع مدل اولترا گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود. 

شناسه گلکسی زد فولد ۶

شایان ذکر است که شناسه مدل SM-F958N نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی زد فولد ۶ اولترا به صورت محدود عرضه خواهد شد. شیوه نام‌گذاری این شناسه به طور معمول برای دستگاه‌هایی اعمال می‌شود که تنها برای بازار خانه سامسونگ یعنی کره جنوبی در دسترس قرار می‌گیرند. در نتیجه، امکان دارد که گلکسی زد فولد ۶ اولترا محدود به بازار کره جنوبی شود. 

گلکسی زد فولد ۵

تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه گلکسی زد فولد ۶ اولترا برای بازار کره جنوبی منطقی به نظر می‌رسد چرا که این گوشی با بهترین مشخصات فنی همراه خواهد شد که قیمت آن را به طرز چشمگیری بالا می‌برد و ممکن است همه کاربران قادر به خرید آن نباشند. در نتیجه، سامسونگ تنها این گوشی را در تعداد محدود و برای بازار کره عرضه می‌کند تا از شکست احتمالی آن جلوگیری کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق ادعای وبسایت AndroidHeadlines، گلکسی زد فولد ۶ اولترا به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)