خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ ۷ احتمالا یک بهبود مهم در بخش دوربین خواهد داشت

گلکسی زد فلیپ ۷ احتمالا یک بهبود مهم در بخش دوربین خواهد داشت

پتنتی متعلق به سامسونگ نشان می‌دهد که امکان دارد نسل آینده سری زد فلیپ با سه دوربین از جمله سنسور تله‌فوتو همراه شود. 

۱۴۰۳/۲/۸

در حالی که هنوز سامسونگ گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ را معرفی نکرده است، گزارش‌های پیرامون گلکسی زد فلیپ ۷ در حال انتشار است. به تازگی پتنت‌هایی متعلق به سامسونگ فاش شده که نشان می‌دهد نسل آینده گوشی‌های تاشو فلیپ با بهبودی مهم در زمینه دوربین همراه خواهند شد.

وبسایت GalaxyClub موفق به کشف پتنت‌های مهم سامسونگ شده و آن را به اشتراک گذاشته است. در این پتنت‌ها یک گوشی تاشو فلیپ را مشاهده می‌کنیم که به سه دوربین مجهز است.

پتنت سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ

نسل فعلی سری زد فلیپ یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ از دوربین اصلی و فوق عریض بهره می‌برد و همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، گلکسی زد فلیپ ۶ نیز با سیستم دوربین مشابه نسخه قبلی خود روانه بازار می‌شود. 

امکان دارد دوربین سومی که در پتنت‌های سامسونگ مشخص شده یک سنسور زوم (تله‌فوتو)‌ باشد. در واقع، سری گلکسی زد فلیپ تنها محصولات سامسونگ به شمار می‌روند که ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند و در عین حال از دوربین زوم بی‌بهره هستند. 

پتنت جدید گلکسی زد فلیپ سامسونگ با نمایشگر جدید

پتنت سامسونگ کاربران را امیدوار می‌کند که شاید نسل‌های آینده سری گلکسی زد فلیپ شامل گلکسی زد فلیپ ۷ با بهبودی مهم عرضه شوند. در این پتنت همچنین چینش دوربین‌ها به صورت عمودی است و نمایشگر گوشی نیز برخلاف گلکسی زد فلیپ ۵ از طراحی مستطیلی‌شکل بهره می‌برد.

پتنت‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ میلادی ثبت شده‌اند ولی در سال ۲۰۲۳ میلادی تایید شده‌اند. در واقع، این پتنت‌ها حتی قبل از این که گلکسی زد فلیپ ۵ عرضه شود طراحی شده‌اند. گزارش‌های قبلی نیز خبر از وجود دوربین سوم در نسخه‌های بعدی سری گلکسی زد فلیپ داده‌اند. 

گلکسی زد فلیپ ۵

شایان ذکر است که ثبت این پتنت‌ها تایید نمی‌کند که نسل‌های بعدی سری گلکسی زد فلیپ حتما با دوربین سوم عرضه می‌شوند. در حال حاضر حتی مشخص نیست که دوربین سوم آیا سنسور زوم است و یا لنز دیگری را به همراه دارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)