خانهاخبار
گوگل‌مپ بالاخره به دنیای سه‌بعدی قدم گذاشت

گوگل‌مپ بالاخره به دنیای سه‌بعدی قدم گذاشت

گوگل‌مپ، پیشرو در دنیای نقشه‌های دیجیتال، اکنون با نمایش ساختمان‌ها به صورت سه‌بعدی در حین مسیریابی، به شما کمک می‌کند تا در شهرها به راحتی گشت‌وگذار کنید و با جزئیات بیشتری به مقصد خود برسید. 
 

۱۴۰۳/۱/۲۹

گوگل مپ، به عنوان یکی از پیشتازان جهانی در دنیای نقشه، به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند. به نظر می‌رسد جدیدترین ویژگی اضافه شده، یک تغییر بصری جالب است.

یک کارشناس اندروید به نام AssembleDebug در شبکه‌ی اجتماعی X گزارش داده که گوگل به تازگی گزینه‌ای تحت عنوان «نمایش ساختمان‌های سه‌بعدی» را برای بخش مسیریابی اضافه کرده است.

این فرد مطلع همچنین به درستی اشاره می‌کند که گوگل مپ قبلاً یک گزینه‌ی نمایش ساختمان‌های سه‌بعدی به صورت لایه (Layer) ارائه می‌داد. با این حال، گزینه‌ی جدید در حین مسیریابی فعال می‌شود.

نمایش ساختمان‌های سه‌بعدی در گوگل‌مپ

لایه‌ی ساختمان‌های سه‌بعدی، ساختمان‌ها را تنها با هندسه‌ی سه‌بعدی اولیه نمایش می‌دهد و بافت‌ها و سایر جزئیات را ارائه نمی‌کند. بنابراین حدس می‌زنیم که همین سطح از جزئیات برای ساختمان‌های سه‌بعدی در حین مسیریابی نیز اعمال شود.

با این حال، این ویژگی همچنان می‌تواند در پیمایش درون‌شهری مفید باشد و ارتفاع ساختمان‌ها را نیز نمایش دهد.

این ارتقا، جزء سری از به‌روزرسانی‌های اخیر گوگل مپ است که شامل اضافه شدن قابلیت‌هایی مانند نمایش آب‌وهوا و اطلاعات لحظه‌ای باتری برای وسایل نقلیه‌ی برقی بوده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)