خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس Ace 3 Pro فاش شد

مشخصات فنی وان پلاس Ace 3 Pro فاش شد

گوشی جدید وان پلاس احتمالا به باتری حجیم، شارژ فوق سریع و تراشه قدرتمند کوالکام مجهز خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۹

وان پلاس ۱۲ وان پلاس 12R دو پرچمدار نسل فعلی وان پلاس هستند که در نیمه اول سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شدند. همانطور که می‌دانیم، وان پلاس 12R به عنوان نسخه بازار جهانی وان پلاس Ace 3 معرفی شده است.

حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چین قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی از دو گوشی پرچمدار دیگر به نام‌های وان پلاس Ace 3 Pro و وان پلاس ۱۳ رونمایی کند که در ابتدا برای بازار چین عرضه می‌شوند. 

oneplus 12.jpg

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی مشخصات فنی این دو گوشی فاش شده که خبر از محصولاتی قدرتمند می‌دهد. 

طبق این گزارش‌ها، وان پلاس Ace 3 Pro به نمایشگر اولد S1 با فناوری LTPO 8T مجهز خواهد شد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی حداکثری چشمگیر ۶۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از فریم فلزی بهره خواهد برد و پنل پشتی آن نیز از جنس شیشه خواهد بود. 

قلب تپنده گوشی جدید وان پلاس تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که احتمالا با حافظه رم LPDDR5x تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. منبع تغذیه وان پلاس Ace 3 Pro باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

DCS.jpg
DCS 1.jpg

برای تصویربرداری، وان پلاس Ace 3 Pro از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی LYT-800 استفاده خواهد کرد. افشاگر DCS ادعا کرده که این گوشی در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. از سوی دیگر، این افشاگر اذعان داشته که وان پلاس ۱۳ نیز در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس ۱۳ از نمایشگر اولد ساخته‌شده توسط BOE، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و اسنپدراگون ۸ نسل چهار بهره خواهد برد. شایعات ادعا کرده‌اند که پرچمدار وان پلاس با طراحی جدیدی در پنل پشتی همراه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)