خانهاخبار
پوکو F6 پرو با قرارگیری در FCC به رونمایی رسمی نزدیک شد

پوکو F6 پرو با قرارگیری در FCC به رونمایی رسمی نزدیک شد

نسل جدید سری پوکو F امروز با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گواهی FCC ثبت شد که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۱۴۰۳/۱/۲۸

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال توسعه نسل جدید گوشی‌های سری پوکو F است که احتمالا به زودی معرفی و روانه بازار خواهند شد. در این راستا، نسخه پرو سری پوکو F6 در گواهی‌های مختلفی دیده شده و بخشی از جزئيات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی پوکو F6 پرو در گواهی FCC لیست شده که حاوی مشخصات فنی باتری این گوشی است.

گواهی FCC پوکو F6 پرو

پوکو F6 پرو امروز با شناسه مدل 23113RKC6G در گواهی FCC ثبت شد. این گواهی تایید می‌کند که گوشی جدید شیائومی به باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که احتمالا به صورت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی می‌شود. همچنین FCC نشان داده که پوکو F6 پرو از سیستم عامل HyperOS (مبتنی بر اندروید ۱۴) و وای‌فای ۵ گیگاهرتزی / ۲٫۴ گیگاهرتزی برخوردار خواهد شد. 

شایان ذکر است که شناسه مدل پوکو F6 پرو مشابه شناسه مدل گوشی ردمی K70 یعنی 23113RKC6C است. این موضوع به روشنی نشان می‌دهد گوشی جدید پوکو به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K70 عرضه می‌شود. ردمی K70 سال گذشته و در ماه نوامبر برای بازار چین معرفی شد.

ردمی K70

در صورتی که پوکو F6 پرو نسخه بازار جهانی ردمی K70‌ باشد، انتظار می‌رود که این گوشی به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد با روشنایی ۴۰۰۰ نیتی و رزولوشن تصویر 2K‌ مجهز شود. قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و شارژ ۱۲۰ واتی همراه می‌شود. سیستم دوربین پوکو F6 پرو احتمالا شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)