خانهاخبار
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد

Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد

شرکت سامسونگ به تازگی انتشار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy AI برای سری گلکسی اس ۲۲، سری گلکسی تب اس ۸، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را تایید کرده است.

۱۴۰۳/۱/۲۷
product-image

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده
product-image

سامسونگ گلکسی اس ۲۲

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده
product-image

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

یکی از قابلیت‌های جدید و منحصر به فرد سری گلکسی اس ۲۴، Galaxy AI نام دارد که با استفاده از هوش مصنوعی مولد، ویژگی‌های کاربردی متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. شرکت سامسونگ چندی پیش قابلیت‌های Galaxy AI را به پرچمداران سال گذشته خود آورد و اکنون نیز به طور رسمی عرضه Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ را تایید کرده است. این پرچمداران شامل سری گلکسی اس ۲۲، سری گلکسی تب اس ۸، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ هستند.

ai 1.jpg

Galaxy AI با انتشار آپدیت One UI 6.1 به این دستگاه‌ها راه می‌یابد و تمامی ویژگی‌های اصلی خود مانند Circle to Search، ترجمه همزمان، تبدیل فایل‌های صوتی به متنی، ویرایش عکس‌ها و خلق والپیپر‌های منحصر به فرد را به همراه دارد. به گفته سامسونگ، این آپدیت از اوایل ماه مه در دسترس کاربران محصولات ذکر شده قرار خواهد گرفت. استفاده از Galaxy AI تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان است و پس از پایان این دوره، احتمالا سامسونگ حق عضویتی را از کاربران برای دسترسی به آن دریافت خواهد کرد.

ai 3.jpg

در روز‌های گذشته، یکی از مدیران فروم پشتیبانی سامسونگ در کره خبر از عرضه Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ این شرکت داده بود. وی همچنین ادعا می‌کند که برخی از قابلیت‌های Galaxy AI مانند Circle to Search و Magic Rewrite به پرچمداران سال ۲۰۲۱ این شرکت مانند سری گلکسی اس ۲۱ نیز راه می‌یابند. سامسونگ هنوز این امر را به طور رسمی تایید نکرده است؛ اما با توجه به صحت ادعاهای این ادمین درباره عرضه Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲، انتشار این آپدیت برای سری گلکسی اس ۲۱، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ چندان نیز دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)