خانهاخبار
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه

هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه

هواوی سری گوشی‌های پرچمدار مبتنی بر دوربین خود را ری‌برند کرده که این محصولات با نام هواوی Pura 70 روانه بازار می‌شوند. 

۱۴۰۳/۱/۲۷

علی‌رغم افول هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند، غول فناوری چین همچنان به ساخت گوشی‌های پرچمدار مبتنی بر دوربین ادامه می‌دهد. پس از اعمال تحریم‌های گسترده توسط ایالات متحده، هواوی جایگاه خود را در بازار جهانی از دست داد و با کاهش فروش چشمگیری مواجه شد.

برای چند سال گذشته، گوشی‌های مبتنی بر دوربین هواوی یعنی سری P همواره جزو بهترین محصولات بازار قرار گرفته‌ و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند. برای مثال، سری هواوی P60 به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شده و در آزمون‌های فنی نیز بسیار موفق ظاهر شده است.

حالا اما هواوی به تازگی اعلام کرده که سری P گوشی‌های این شرکت به پایان راه خود رسیده و به زودی شاهد عرضه گوشی‌های جدید این برند با نام سری Pura 70 خواهیم بود. 

گزارش سری هواوی Pura

هواوی این خبر را از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد. در گزارش غول فناوری چین ذکر شده که سری هواوی P به سری هواوی Pura ارتقا داده شده و محصولات جدید این برند با«نگرشی» تازه روانه بازار می‌شوند.

اندکی پس از انتشار این خبر مهم، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station جزئیات جدیدی از سری هواوی Pura 70 را به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌های این افشاگر، سری Pura 70 شامل چهار مدل مختلف خواهد بود.

نسخه های مختلف سری Pura 70

با توجه به این موضوع، انتظار داریم که چهار مدل سری Pura 70 به ترتیب با نام‌های هواوی Pura 70، هواوی Pura 70 پرو، هواوی Pura 70 پرو پلاس و هواوی Pura 70 اولترا روانه بازار شوند.

افشاگر DCS همچنین اعلام کرده که هواوی Pura 70 در کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و آبی خواهد بود. از سوی دیگر، گوشی Pura 70 پرو در یک مدل حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه می‌شود. این گوشی همچنین در سه رنگ بنفش، مشکی و سفید معرفی خواهد شد.

در ادامه گزارش خود، این افشاگر چینی ادعا کرده که هواوی Pura 70 پرو پلاس در کانفیگ‌های رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی / ۱ ترابایتی عرضه و با سه رنگ نقره‌ای، سفید و مشکی همراه خواهد شد. 

لوگوی هواوی Pura

مدل هواوی Pura 70 اولترا نیز که نسخه پرمیوم سری محسوب می‌شود از کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی برخوردار خواهد شد. این گوشی احتمالا به پنل پشتی سرامیکی مجهز می‌شود و در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

به نظر می‌رسد نباید منتظر عرضه هر چهار مدل سری هواوی Pura 70 برای بازارهای جهانی باشیم. سال گذشته، هواوی گوشی P60 پرو را برای برخی از بازارهای خاص عرضه کرد و امسال نیز احتمالا تنها یک و یا دو مدل از سری Pura 70 در اختیار بازارهای جهانی قرار می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)